וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר סנטוס הכריז על סיום המו"מ: "פטאצ'י לא עובר למכבי ת"א"

המנהל הספורטיבי של המועדון הברזילאי הודיע כי השיחות על מכירתו של שחקן הכנף נעצרו, אחרי שההצעה האחרונה של מכבי תל אביב נדחתה: "חיכינו להצעה משופרת, אך ההמתנה פוגעת בנו ובשחקן"

תקציר: סטיאווה בוקרשט - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

ווסלי פטאצ'י הולך ומתרחק ממכבי תל אביב. הבוקר (שלישי) הודיע אלשנדרה גאיו, המנהל הספורטיבי של סנטוס, על סיומו של המשא ומתן אחרי שלדבריו, ההצעה של אלופת ישראל על שחקן הכנף בן ה-20 לא הייתה מספקת.

"שוחחנו היום עם נציגיו של פטאצ'י ועם המועדון הישראלי שהתעניין בו, ובישרנו להם שהשיחות הסתיימו", הצהיר גאיו. "לא קיבלנו הצעה שתאפשר לנו להיכנס למשא ומתן של ממש. פטאצ'י שחקן שאנחנו מאוד אוהבים ומעריכים, עם פוטנציאל גבוה. המגעים עם הישראלים החלו לפני זמן מה וחיכינו להצעה משופרת, אבל זה הגיע לנקודה שההמתנה פוגעת במועדון ובשחקן, ולכן השיחות מסתיימות".

מכבי תל אביב הציעה לסנטוס להעביר את השחקן אליה בהשאלה עד לתום העונה עם אופציית רכישה של 60 אחוז מכרטיסו, בסכום של כ-1.5 מיליון יורו. תחילה הצהובים הציעו לשלם כ-100 אלף יורו עבור תקופת ההשאלה, אולם לאחר מכן הגדילו מעט את ההצעה והסכימו לשלם 150 אלף יורו. סנטוס מצידה התעקשה על מספר סעיפים בהסכם, כולל הפיכתו לחובת רכישה במקרה שפטאצ'י ישותף במספר מסוימים של משחקים.

ווסלי פטאצ'י שחקן סנטוס. סנטוס, אתר רשמי
עוד סאגת קיץ מתישה שמסתיימת בלא כלום. פטאצ'י/אתר רשמי, סנטוס

הצהובים ניסו לשים יד על פטאצ'י, שחקן כנף שמתופקד לרוב באגף ימין, ללא קשר לניסיונות לאתר מחליף למילסון באגף שמאל. אמש הוזכרו צ'ייק סבאלי ממץ ומאסטרו מדמירספור כמועמדים להחליף את מילסון. קודם לכן הוזכר מוסא ג'נפו מסטנדרד ליאז' כמועמד מוביל להצטרף לצהובים, אולם כמו שמסתמן במקרה של פטאצ'י, שיחות ארוכות הסתיימו בלא כלום, ובסופו של דבר הוא חתם באנטליאספור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully