וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פרק ביריבות הגדולה. נדאל: "לא יודע כמה תחרותי אהיה"

הספרדי יקווה שגופו יאפשר לו להתמודד עם ג'וקוביץ' בפריז, במפגש ה-60 שצפוי להיות גם האחרון: "משחק שמעורר אצלי תקוות"

"מחוץ לקווים", 28.7/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

זו תהיה הפעם ה-60, וכנראה גם האחרונה. רפאל נדאל ונובאק ג'וקוביץ' ייפגשו מחר (שני) בסיבוב השני של טורניר הטניס האולימפי, כשרק אחד משני השחקנים האגדיים יוכל להמשיך לחלום על מדליה בפריז 2024. זה יקרה כמובן במגרש פיליפ שאטרייה שמארח מדי שנה את אליפות צרפת הפתוחה, הלא היא הרולאן גארוס, שם חגג הספרדי 14 מ-22 הזכיות בתארי גרנד סלאם שרשם בקריירה.

על אותו משטח חימר בפריז נפגשו "נולה" והשור ממאיורקה בפעם האחרונה, ברבע גמר רולאן גארוס 2022 שבו ניצח נדאל בדרך לתואר, והעלה את מאזנו ל-2:8 על ג'וקוביץ' ברולאן גארוס. עם זאת, הסרבי הוא היחיד אי פעם שניצח את הספרדי בטורניר היוקרתי בצרפת, ברבע הגמר ב-2015 ובחצי הגמר ב-2021. במגרשי חימר, נדאל מוביל 8:20 בקרבות הישירים.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו את אפליקציית וואלה ספורט

רפאל נדאל טניסאי ספרדי, פריז 2024. GettyImages
חולם על עוד ניצחון היסטורי אחד. רפאל נדאל/GettyImages

אלא שג'וקוביץ' לא רק ניצח משחק אחד יותר במפגשי ראש בראש עם נדאל (29:30); הוא גם מגיע אחרי גמר בווימבלדון בתחילת החודש ומאז אותו הפסד ליריבו הגדול הוא המשיך להתחרות בצמרת הסבב, בעוד שהספרדי התמודד עם פציעות שקירבו אותו לסיום הקריירה. רגע לפני שהסוף מגיע, נדאל יקווה לעבור את שיאן הזכיות בגרנד סלאם ולרשום עוד ניצחון היסטורי אחד, שישאיר לו סיכוי למדליה.

גם לסיבוב הראשון שבו גבר על מרטון פוצ'וביץ', הספרדי היה בספק אחרי שסיים את משחק הזוגות לצד קרלוס אלקראס עם כאבים בירך. "אני לא יודע איזו רמה אוכל להציג, אני אתאמץ למקסימום בשביל להקשות עליו. מה שיקרה לא ידוע, אבל אני אעלה בגישה הנדרשת כדי שאם המוזה תבוא, שתתפוס אותי מוכן כדי להפוך את הערב למיוחד", אמר נדאל לקראת קרב הענקים נגד ג'וקוביץ'. "זה משחק שמעורר אצלי תקוות, אבל אני זהיר כי אני לא יודע עד כמה אוכל להיות תחרותי. אני נהנה מהחוויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully