וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר בסיבוב השני: נדאל יתמודד נגד ג'וקוביץ' במשחק ענק

הספרדי התקשה נגד פוצ'וביץ' ההונגרי, אבל הצליח לנצח 1:2 בפתיחת טורניר היחידים במשחקים האולימפיים. הסרבי ממתין לו בשלב הבא. זברב וגוף ניצחו, קאמבק אדיר למארי ואוואנס בזוגות

מגדל אייפל מואר לפני טקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024/רויטרס

הסיבוב הראשון בטורניר הטניס האולימפי יושלם היום (ראשון) ובמוקד עומד רפאל נדאל, שיפגוש את נובאק ג'וקוביץ' בשלב הבא אחרי שניצח מרטון פוצ'וביץ'.

רפאל נדאל, טניסאי ספרדי. GettyImages
נדאל פתח ברגל ימין/GettyImages

גברים

רפאל נדאל הגיע למשחקים האולימפיים לשיתוף הפעולה המרגש עם קרלוס אלקראס בטורניר הזוגות, במטרה להשיג מדליית זהב שנייה בקטגוריה, אבל הוא גם חולם על זהב נוסף אחרי זה שהשיג בבייג'ינג 2008. כדי לעשות את זה, ואחרי ההתאוששות מהפציעות הקשות שחווה בשנה האחרונה, הוא יצטרך כבר בסיבוב השני לנצח את נובאק ג'וקוביץ'.

ה"שור הספרדי" נצח את מרטון פוצ'וביץ' ההונגרי 1:2 בסיבוב הראשון, במשחק בו הצליח להסתבך לא מעט. זה התחיל נפלא עבור רפא עם שתי שבירות שהעניקו לו 1:6 מוחץ, אבל במערכה השנייה נדאל הסתבך, נשבר בעצמו פעמיים, ועל אף הקאמבק הקטן נכנע 6:4 והמשיך למערכה שלישית ומכרעת. שבירה אחת הספיקה לספרדי שיתמודד, אולי בפעם האחרונה בקריירה, נגד נולה באחד המשחקים המרתקים ביותר בפריז.

סשה זברב הגרמני, שזכה במדליית הזהב בטוקיו ורוצה להגן על תוארו, החל את דרכו עם 2:6, 2:6 קליל על חאומה מונאר (ספרד). בשתי המערכות שבר הגרמני במשחקון הראשון כל הדרך לניצחון הקליל תוך שעה ו-23 דקות.

כשעה וחצי בלבד נדרשו לקספר רוד בשביל להדיח בקלות את טורו דניאל היפני. הנורבגי המדורג 8 לא הציג את הטניס הטוב ביותר שלו ואפילו נשבר כבר במשחקון הראשון, אבל בהמשך שבר את הגשות יריבו כדי להשוות ל-4:4 ועם שבירה נוספת השלים 5:7 במערכה הראשונה. המערכה השנייה כבר הייתה כולה בשליטתו של רוד, שטייל ל-1:6 וסגר 0:2 במשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
רפאל נדאל טניסאי ספרדי, פריז 2024. GettyImages
עכשיו מחכה לו ג'וקוביץ'. נדאל/GettyImages
ברבורה קרייצ'יקובה, טניסאית צ'כית. רויטרס
שרדה סיבוב ראשון מתיש. קרייצ'יקובה/רויטרס
מריה סקארי, טניסאית יוונייה. MARTIN BERNETTI/AFP, GettyImages
מריה סקארי בסיבוב השני/GettyImages, MARTIN BERNETTI/AFP

נשים

אלופת ווימבלדון הטרייה ברבורה קרייצ'יקובה נאלצה להזיע מול שרה סוריבס טורמו, אבל נחלצה מפיגור של מערכה בדרך לסיבוב השני. הצ'כית (10) הפסידה 6:4 במערכה הראשונה, אבל הגיבה עם 0:6 מוחץ ואת המערכה השלישית הכריעה בשובר השוויון, בו ניצחה 2:7 בדרך ל-1:2 אחרי כמעט שלוש שעות.

קוקו גוף בשנת 2024 הגיעה לשני חצאי גמר גרנד סלאם ובווימבלדון הודחה בשמינית הגמר, אבל במשחקים האולימפיים היא שמה לעצמה למטרה להגיע הכי רחוק שאפשר אחרי שלא השתתפה בטוקיו מכיוון שנמצאה חיובית לקורונה רגע לפני האולימפיאדה. הערב במשחק הראשון שלה מאז ווימבלדון, ניצחה בקלות תוך פחות משעה 3:6, 0:6 את איילה טומליאנוביץ' האוסטרלית.

ג'סיקה פגולה (5, ארה"ב) גברה 3:6, 4:6 על ויקטוריה גולוביץ' (שוויץ).

מריה סקארי (8, יוון) דרסה תוך 58 דקות בלבד את דנקה קוביניץ' ממונטנגרו, 0:6, 1:6.

אנדי מארי טניסאי בריטי, פריז 2024. GettyImages
מסרב לפרוש. אנדי מארי/GettyImages

זוגות

אנדי מארי הודיע שהטורניר האולימפי בפריז יהיה האחרון שלו בקריירה, ובפיגור 1:0 במערכות בטורניר הזוגות עם דן אוואנס נגד קיי נישיקורי וטארו דניאל כבר ראה כיצד הוא תולה הערב את המחבט, אבל הצמד הבריטי סיפק קאמבק אדיר ועלה לסיבוב הבא.

זוכה מדליות הזהב מלונדון וריו ומדליית הכסף בזוגות בלונדון והצמד שלו פיגרו 6:2, אבל הצליחו לנצח 6:7 (5) ובפיגור 9:4, עם חמש נקודות משחק עבור הצמד היפני, הבריטים הצליחו לחזור בענק ולנצח 9:11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully