וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון שבר שיא אמריקאי והודה: "זה נהדר כשדוראנט בצד שלך"

ג'יימס הפך בגיל 39 למבוגר ביותר ללבוש את גופיית הנבחרת ופרגן לחברו: "זה לא מפתיע שהוא סיפק הופעה כזאת". בסרביה הכירו ב"גדולתו": "קשה לעצור אותו כשהוא נכנס לקצב"

"מחוץ לקווים", 28.7/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

הנבחרת האמריקאית בכדורסל העמידה סגל חלומי למשחקים האולימפיים בפריז, וכיאה "לדרים טים", היא פתחה את הטורניר האולימפי עם ניצחון 84:110 מרשים על ניקולה יוקיץ' ונבחרת סרביה. קווין דוראנט הפציץ עם 23 נקודות בפחות מ-17 דקות ובאחוזים מושלמים (8/8 מהשדה עם 5/5 מחוץ לקשת), לברון ג'יימס הוסיף לכך 21 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים.

הנתונים המרשימים של דוראנט היו רגע שיא עבור ארצות הברית, ואפילו עבור KD עצמו. דוראנט מעולם לא קלע מעל 20 ב-100% מהשדה במחצית של משחק NBA, והיום עשה זאת בענק עם משחק מושלם.

לברון, שהפך היום למבוגר אי פעם ללבוש את הגופייה האמריקאית בגיל 39 (עקף את לארי בירד שהחזיק בשיא בגיל 35), סיפר כי לא הופתע מהיכולת של דוראנט והנבחרת שלו: "אם אתה צופה בו באימונים, זה לא מפתיע שהוא יוצא ככה לפרקט ומסתדר. זה נהדר שהוא משחק בצד שלך. לא בטוח שאפשר לדמיין פתיחה טובה כזאת עבור KD".

לברון ג'יימס נבחרת ארצות הברית בכדורסל, פריז 2024. GettyImages
"זאת רק ההתחלה". לברון ג'יימס/GettyImages

ג'יימס הוסיף ואמר: "יש לנו כוח אש אדיר, אני מנסה בעיקר להישאר בכושר טוב. כולם מוכנים, זאת הייתה התחלה טובה, אבל מתחילים לעבוד לקראת דרום סודאן ברביעי".

דוראנט הגיב בעצמו בסיום לתצוגה שלו ושל חבריו במשחק הפתיחה של ארה"ב: "אני לא אשקר, הייתי עייף. אני צריך להתרגל לכך, אבל זה הרגיש טוב לזרוק לסל. כולם היו טובים היום. עשיתי כבר הכל בקריירה, ידעתי שאני צריך להיות מרוכז ולנסות לסייע לנבחרת".

ג'ואל אמביד, שבחר לייצג את נבחרת ארצות הברית על חשבון הנבחרת הצרפתית, זכה לבוז צורם מהקהל הביתי כמעט בכל נגיעה בכדור. באם אדבאיו, חברו לנבחרת, אמר בסיום: "הבוז לאמביד? הוא כבר קיבל בוז גרוע מזה בקריירה".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ארצות הברית חוגגים עם קווין דוראנט. Gregory Shamus, GettyImages
ברגל ימין. ארה"ב חוגגת/GettyImages, Gregory Shamus

ואניה מרינקוביץ', שחקן הנבחרת הסרבית, הודה כי "קשה לעצור את דוראנט בגדולתו כשהוא נכנס לקצב", וגם ויסיליה מיציץ' אמר: "יש להם איכויות אישיות מרשימות, אבל זה בכלל לא מפתיע. לא קל אף פעם לשחק נגד ארצות הברית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully