וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש של מכבי תל אביב הרשים: "מוכן לאור הזרקורים"

ווניין גבריאל זכה למחמאות על הבכורה האולימפית: "הפגין ורסטיליות". ג'ונס התייחס לתקרית ההמנון: "הוסיפה דלק למדורה"

מגדל אייפל מואר לפני טקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024/רויטרס

הבכורה ההיסטורית של נבחרת הכדורסל של דרום סודן במשחקים האולימפיים החלה אמנם בתקרית מביכה, אבל הסתיימה בניצחון חשוב 79:90 על פורטו ריקו אחרי שווניין גבריאל קלע 6 נקודות, קטף 9 ריבאונדים, חסם 2 זריקות והוסיף חטיפה אחת. באתר היורוליג הדגישו את ההופעה של שחקנה החדש של מכבי תל אביב, ש"הוכיח שהוא מוכן לאור הזרקורים".

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

"גבריאל הפגין את הוורסטיליות שלו כמי שמסוגל להוביל את הכדור, למסור בחדות, להסתער על ריבאונדים ולחסום זריקות", שיבחו ביורוליג את הדרום-סודני, אף שהוא איבד 6 כדורים במשחק וגם יצא ב-5 עבירות. "גבריאל סיים כריבאונדר המוביל והיה היחיד שחסם יותר מזריקה אחת. אבל הנתון שהראה יותר מכל את ההשפעה שלו היה מדד פלוס/מינוס 12 ב-21 דקות. השחקנים היחידים שרשמו לפחות 10 שיחקו הרבה יותר ממנו.

שחקן נבחרת דרום סודן, ווניין גבריאל. Pool, GettyImages
בכורה מרשימה. ווניין גבריאל מטביע/GettyImages, Pool

בתוך כך, קרליק ג'ונס שכיכב עם 19 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים התייחס לנגינת ההמנון של סודן במקום זה של דרום-סודן לפני המשחק: "הייתי אומר שזה הוסיף דלק למדורה, אבל אני גם חושב שהיה לנו המון דלק לפני זה. אני מרגיש שהמון אנשים חושבים שאנחנו לא שייכים לפה, שלא מגיע לנו להיות פה. אבל אם תשאלו אותי, יש לנו את כל הזכויות להיות כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully