וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך שמאילוב: "לפעמים רואים את השנאה בעיני היריבים"

28.7.2024 / 13:35

שני יריביו של הג'ודוקא לא לחצו את ידו ("מרגישים שלא אוהבים אותך"), ההפסד עוד לא עוכל: "כואב ומתסכל, נלחמתי בשביל סמדג'ה"

נטע לוינסון על האולימפיאדה של רז הרשקו/מערכת וואלה

דרכו האולימפית של ברוך שמאילוב נעצר היום (ראשון) בשמינית הגמר בפריז. הישראלי (עד 66 ק"ג) הכניע בסיבוב הראשון את עבדרחמן בושיטה, לפני שהפסיד לנוראלי אמומאלי מטיג'יקסטן והודח.

"אין סיכוי שאדע להסביר מה קרה בשניה האחרונה, היריב הגיב לי בתרגיל, בסופו של דבר אני זה שנפלתי לצערי", אמר בסיום. "לא כך תכננתי שזה ייגמר, אבל זה מה שקרה וצריך להתמודד עם זה. זה עצוב, זה כואב, במיוחד כשיש פה כל כך הרבה אנשים שבאו לתמוך - ישראלים, לא ישראלים, שמעתי ביציע. אורן (סמדג'ה) הגיע בתקופה כזאת קשה לפה כדי לתת לנו את כל הכוחות, נלחמתי בשבילו ובשביל המשפחה שלי ובשביל כל המדינה. לצערי זה לא הספיק".

כמו בקרב הראשון, גם בשמינית הגמר יריבו לא לחץ את ידו. שמאילוב נשאל האם זיהה עוינות אצל היריב והשיב: "קודם כל כן. ברור שאתה מרגיש שלא אוהבים אותך, לפעמים רואים את השנאה בעיניים. אני לא לוקח את זה אישית. הייתי בטוח שעם עוד קצת לחץ אני אקח את זה, זה התחיל להיפתח בשבילי. לצערי זה נעצר שם. כמו בקרב הקודם - זה לא נעים, במיוחד כשאתה מפסיד".

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

אורן סמדג'ה מאמן נבחרת הג'ודו של ישראל עם ברוך שמאילוב. הוועד האולימפי בישראל
כואב מאוד. סמדג'ה ושמאילוב/הוועד האולימפי בישראל

על המסע הארוך לאולימפיאדה, אחרי שהושעה לשבעה חודשים ובכל זאת השיג את הקריטריון, אמר: "זה כואב וזה מתסכל, כאילו אין לך מספיק אוויר לקחת. התכוננת לזה כל החיים שלך. בטוקיו סיימתי חמישי וזה היה פספוס של מאית שנייה, יכולתי לסיים שם עם מדליה. הקדנציה הזאת התחילה מעולה ואז השתבשה נורא. אחרי שחזרתי השגתי את הקריטריון תוך ארבעה שבועות. לא הסתכלתי לאחור, לא הסתכלתי כמה קשה זה היה. מבחינתי אספתי את כל הכוחות והסתכלתי רק לעבר המטרה. אני עוד לא ממש מעכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully