וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס ואכזבה קשה בנבחרת האולימפית: "הבעיה היא אצלנו"

28.7.2024 / 6:00

הנבחרת שוב סבלה מהמחלה מספר 1 בכדורגל הישראלי והפסידה לפרגוואי, השחקנים לא השתכנעו מהדברים של לוזון: "לא יכול להיות שנספוג רביעייה ונהיה מרוצים מניראון. היינו צריכים להשיג יותר". לקראת יפן כולם מבינים: "חייבים להרים את הרמה"

מאמן הנבחרת האולימפית של ישראל גיא לוזון אחרי ההפסד לפרגוואי/יניב טוכמן

הרבה כעס ואכזבה בנבחרת האולימפית אחרי התבוסה אמש לפרגוואי 4:2 בפארק דה פראנס. על אף שהמאמן גיא לוזון, אמר בסיום כי הוא חש שהנבחרת נתנה את המקסימום אמש וגם מול נבחרת מאלי בתיקו 1:1, התחושה בקרב השחקנים בסיום הייתה שהם ממש לא הביאו את הנבחרת למקסימום שלה.

"אם אנחנו סופגים 4 ועדיין עומר ניראון הוא המצטיין אצלנו כמו שגם היה במשחק הראשון, אז הבעיה היא אצלנו", תיאר אמש אחד משחקני הנבחרת. "יחס הכוחות בינינו לבין פרגוואי, הוא לא כזה שנספוג רביעייה ונהיה מרוצים שניראון היה מצוין".

בשני המשחקים עד כה הנבחרת פתחה רע ורשמה 45 דקות לא איכותיות. במשחק הראשון מול מאלי הטענה הייתה שההתרגשות מהמעמד אחרי 48 שנה הייתה בעוכרי השחקנים בנבחרת. אמש זה כבר נבע מסיבות אחרות. "פרגוואי ספגה חמישייה מול יפן ונתנה לנו רביעייה. אנחנו היינו חייבים להשיג מולה הרבה יותר", סיכמו גורמים בנבחרות.

גיא לוזון מאמן הנבחרת האולימפית של ישראל. Michael Steele, GettyImages
אי אפשר להיות מרוצים. גיא לוזון אמש/GettyImages, Michael Steele

בשתי המחציות השניות גיא לוזון עשה שינויים והתאמות והנבחרת שיחקה יותר טוב. בשני המשחקים ספגנו מהיריבות שערים שהכריעו את המשחק ושני השערים היו דומים מאוד. בעיית הבעיות של הכדורגלן הישראלי נותרה כיסוי הנגיחות של היריבה. "יש לנו כנראה דברים שאנחנו חייבים להשתפר ולהתקדם בהם", אמר אמש עומרי גנדלמן. "זו נבחרת מוכשרת מאוד, אנחנו חייבים להתקדם ולתקן את הבעיות שלנו".

הנבחרת תקפל היום את הציוד בפריז ותעבור לנאנט לקראת המשחק מול יפן מחרתיים. "נצטרך להרים אלמנטים רבים במשחק שלנו אם אנחנו בכלל רוצים לדגדג את רבע הגמר", אומרים בנבחרת כאן בפריז. "צריך להרים את הרמה וזה אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully