וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הגומלין נגד מכבי ת"א, נשיא סטיאווה בוקרשט מצא קורבן חדש

בקאלי: "אולי אני פראייר ששילמתי על שטפנסקו 1.3 מיליון יורו". שוער העבר האגדי: "סטיאווה בצ'מפיונס? בואו נהיה רציניים"

תקציר: סטיאווה בוקרשט - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

בסטיאווה בוקרשט מנסים להתאושש במהירות מההפסד לאוצלול גלאץ אתמול (שישי) בליגה הרומנית, כמה ימים לפני הגומלין נגד מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות בבודפשט. אלופת רומניה התחילה את העונה עם שתי תוצאות תיקו והפסד, ובמשחק הראשון נגד מכבי תל אביב הסתפקה ב-1:1 ביתי.

אחרי המשחק אתמול הבעלים ג'יג'י בקאלי מצא קורבן חדש - וגם הוא שחקן שהוא עצמו צירף בשבועות האחרונים. אחרי שהחלוץ דניאל פופה שמע את הבוס מתלונן על המשקל שלו לפני כמה ימים, עכשיו הגיע תורו של שחקן הכנף מריוס שטפנסקו. "שטפנסקו עומד על המגרש ולא עושה כלום", אמר בקאלי, "אתה משלם 1.3 מיליון יורו על שחקן ואתה מסתכל עליו 'יושב' על המגרש ולא משפיע. אולי הייתי פראייר כששילמתי עליו סכום כזה".

אתמול בקאלי גם ביקר את הבלם הוותיק ולאד קיריקש: "אפשר לטעות פעם אחת, אפשר לטעות פעמיים, אבל שלוש פעמים. הוא לא יכול לעשות טעויות כאלה. זה נכון שהוא שחקן בעל ערך, אבל הוא משחק יותר מדי, טועה ועולה ביוקר. הוא מוסר יותר מדי לשחקנים היריבים".

שטפנסקו נרכש משפשי והיה אמור להיכנס לנעליו של פלורינל קומאן, שנמכר לקבוצה קטארית. אבל בינתיים הוא לא נכנס לנעליו וגם נגד מכבי תל אביב לא בלט. "שטפנסקו יעזור לסטיאווה, אבל הוא לא יכול להיות פלורינל קומאן", אמר שחקן העבר, איליה דומיטרסקו, "הוא צריך זמן, לדעתי זו רכישה טובה של המועדון והוא יוכל להפוך לשחקן שעושה הבדל. אבל הוא לא קומאן".

שחקן מכבי תל אביב, אבישי כהן, מול שחקן סטיאווה בוקרשט, דריוס אולארו. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
הגומלין ביום רביעי הקרוב/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

שוער העבר הלמוט דוקדאם, הגיבור הגדול של הזכייה של סטיאווה בגביע אירופה לאלופות ב-1986, אמר היום: "סטיאווה מסוגלת לעבור את מכבי תל אביב, זה ברור. יש לה גם קבוצה טובה ביחס לליגה הרומנית, אבל העפלה לליגת האלופות? בואו נהיה רציניים. זו קבוצה חלשה לצ'מפיונס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully