וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנופ דוג חוגג עם אשת השחיין, מאמן מת בחדרו, 2 חשודים בטרור

עודכן לאחרונה: 27.7.2024 / 23:39

אשתו של דרסלר צהלה עם הכוכב (והתינוק) ביציע, הקופץ לגובה ג'אנמרקו טאמברי איבד את טבעת הנישואים בטקס הפתיחה: "אם זה היה צריך לקרות, אין מקום טוב מעיר האהבה". מאמן האגרוף של סמואה מת בכפר האולימפי. עדכונים חיים מהמשחקים האולימפיים

"מחוץ לקווים", 25.7/עריכת וידאו: נועה לוי

אחרי טקס הפתיחה השנוי במחלוקת שהוציא לדרך הלכה למעשה את המשחקים האולימפיים פריז 2024, החל מהיום (שבת) יעלה קצב התחרויות. כאן נעדכן בשוטף לאורך היום על כל ההתפתחויות והחדשות.

23:20: השחיין קיילב דרסל העניק היום לארה"ב את מדליית הזהב הראשונה שלה בפריז, כשנבחרת השליחים ב-4 כפול 100 מטר חופשי סיימה ראשונה. דרסל, ששחה אחרון, חגג זהב אולימפי שמיני בקריירה - וביציע נראתה אשתו, מייגן דרסל, בת זוגו עוד מהתיכון, צוהלת לצד סנופ דוג, הראפר האמריקאי, שנשא את הלפיד בין השאר ונהנה מהמשחקים בצרפת. ובידיה של מייגן: בנם הקטן של הזוג, ישן עם אוזניות מגנות מהרעש.

עוד בוואלה!

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת צרפת, רוגבי שביעיות. Cameron Spencer, GettyImages
הישג גדול לצרפתים ברוגבי שביעיות/GettyImages, Cameron Spencer

21:08: נבחרת צרפת הדהימה את האלופה האולימפית פיג'י וחגגה זהב היסטורי ברוגבי שביעיות. פיג'י הייתה הפייבוריטית הגדולה, אחרי שזכתה בתחרות בריו וטוקיו, מאז הפך הענף לאולימפי. אלא שצרפת נהנתה מתמיכת הקהל בסטאד דה פראנס וקטפה את הזהב עם ניצחון גדול 7:21, בכיכובו של אנטואן דופון שעשה את ההבדל אחרי 7:7 במחצית.

שירין בוקלי ג'ודאית צרפתייה, זוכת מדליית ארד, פריז 2024. רויטרס
שירין בוקלי הנרגשת לאחר השגת מדליית הארד/רויטרס

19:01: מדליות ראשונות חולקו בג'ודו. אצל הנשים (עד 48 ק"ג) זכתה בזהב היפנית נצומי צונודה, אלופת העולם בשלוש השנים הקודמות, שניצחה בגמר את אלופת העולם הנוכחית, באסקנחו באבודורי ממונגוליה. טארה באבולפאט העניקה לשבדיה מדליה היסטורית בג'ודו עם ניצחון בקרב על הארד על אביבה אבוז'אקינובה שהדיחה את שירה ראשוני, והצרפתייה שירין בוקלי בכתה מהתרגשות לאחר שהשיגה גם היא ארד עם ניצחון על לאורה מרטינס אבלנדה לעיני הקהל הביתי והנשיא עמנואל מקרון. אצל הגברים (עד 60 ק"ג) היה זה הקזחי ילדוס סמטוב שקלקל לנציג הצרפתי לוקה מחידזה וניצח אותו עם ווזארי בגמר. לסמטוב בן ה-31 הייתה מדליית כסף מריו 2016, ארד מטוקיו 2020 וכעת יש לו גם זהב אולימפי. ריוג'ו נגאיאמה היפני ופרנסיסקו גאריגוס הספרדי השיגו מדליות ארד.

19:00: רמקו אבנפול, שסיים שלישי בטור דה פראנס בשבוע שעבר, קטף הפעם את הזהב ברחובות פריז עם ניצחון גדול במרוץ נגד השעון ברכיבת אופניים. הבלגי בן ה-24 הקדים את האיטלקי פיליפו גאנה שהסתפק במדליית הכסף, כאשר ואוט ואן ארט השלים יום גדול לבלגים עם הארד.

רוכב האופניים הבלגי רמקו אבנפול, מדליסט זהב, פריז 2024. רויטרס
זהב לבלגיה. רמקו אבנפול/רויטרס
כוחות משטרה בפריז במהלך המשחקים האולימפיים. רויטרס
החקירה בעיצומה. משטרת צרפת/רויטרס

18:30: שני גברים צעירים מחבל ז'ירונד שבצרפת החשודים בתכנון "פעולה אלימה" במהלך המשחקים האולימפיים יובאו בפני שופט לענייני טרור. השניים הקימו במיוחד קבוצה ברשתות חברתיות כדי לגייס אנשים קרובים לתנועה הג'יהאדיסטית. התובע הציבורי דורש להאשים אותם בארגון טרור פלילי ולהכניסם למעצר לפני המשפט. השניים שנעצרו השבוע הודו בהקמת קבוצה ברשתות החברתיות שנועדה לגייס אנשים שתמכו בדאע"ש והביעו מוטיבציה לבצע פעולה אלימה במהלך המשחקים האולימפיים - כך נטען בצרפת.

17:29: גרייס בראון, שהודיעה כבר שתפרוש מפעילות בסוף השנה, העניקה לאוסטרליה את המדליה הראשונה שלה בפריז עם ניצחון במרוץ נגד השעון באופני כביש. הזהב הזה מהווה גם מדליה היסטורית לאוסטרליה בתחרות הזו, אנה הנדרסון סיימה שנייה וסידרה לבריטניה מדליה ראשונה בענף מאז 2012 וקלואי דייגרט מארה"ב התגברה על נפילה בדרך וקטפה את הארד.

המשלחת האולימפית של סמואה, פריז 2024. רויטרס
המשלחת האולימפית של סמואה, פריז 2024/רויטרס

17:27: מאמן האגרוף של סמואה מת בחדרו בכפר האולימפי. ליונל אליקה פטופאיטו בן ה-60 סבל מדום לב לפי הדיווחים, והוא התמוטט בחדרו כשהיה לצד אחד הספורטאים. התאחדות האגרוף הבינלאומית מסרה "תנחומים עמוקים למשפחה, לחברים ולעמיתים" בהודעה רשמית שפרסמה. חקירת המקרה הופקדה בידי משטרת סן דני, אם כי שירותי החירום שהגיעו למקום קבעו כי הוא מת "בנסיבות טבעיות".

17:00: האלוף האולימפי בקפיצה לגובה ג'אנמרקו טאמברי, שנשא את דגל איטליה בטקס הפתיחה, שיתף בסיפור בלתי ייאמן: הוא איבד את טבעת הנישואים שלו בנהר הסן. "אם זה היה צריך לקרות, אין מקום טוב מזה, בעיר האהבה", כתב טאמברי בפוסט שהקדיש לאשתו באינסטגרם. "הטבעת עפה כשניסיתי להניף את הדגל גבוה ככל האפשר באירוע הספורט החשוב ביותר בעולם. אם הייתי צריך להמציא, אין סיכוי שהייתי חושב על תירוץ כל כך יצירתי. אם תרצי, נזרוק גם את שלך לנהר הסן, כך שהן יהיו ביחד לנצח ויהיה לנו עוד תירוץ לחדש את הנדרים ולהינשא מחדש, כמו שתמיד ביקשת".

לפחות זה "בעיר האהבה": הפוסט של טאמברי על אובדן הטבעת

16:51: צרפת הבטיחה מדליה ברוגבי שביעיות לאחר שניצחה 5:19 את דרום אפריקה בחצי הגמר בסטאד דה פראנס המלא מפה לפה. היא תפגוש מאוחר יותר בגמר את פיג'י, האלופה האולימפית משני הטורנירים האחרונים, שהביסה ללא בעיות 7:31 את אוסטרליה.

14:34: הגשם ממשיך לשטוף את פריז וגם רוב משחקי הטניס הראשונים התעכבו בשל כך. כל עוד תנאי מזג האוויר יישארו כך, מתאפשר לשחק רק בשני המגרשים המרכזיים במתחם רולאן גארוס, בהם יש קירוי.

גשם מעל אחד המגרשים ברולאן גארוס. Miguel MEDINA, GettyImages
גשם מעל אחד המגרשים ברולאן גארוס/GettyImages, Miguel MEDINA

12:30: קפטן נבחרת ספרד רודי פרננדס רשם ציון דרך היסטורי במשחק מול אוסטרליה, כשהפך לכדורסלן הראשון אי פעם שמופיע בפעם השישית בקריירה בטורניר האולימפי. דיאנה טוראסי תצטרף אליו ב"מועדון" כשארצות הברית תפגוש את יפן בטורניר הנשים ביום שני.

12:00: שחקני נבחרת ספרד, שפוגשים בשעה זו את אוסטרליה בפתיחת תחרויות הכדורסל בפריז, לא היו אתמול בטקס הפתיחה בגלל שעת המשחק המוקדמת הבוקר, אבל דאגו לערוך טקס לעצמם. צפו בסרטון לעיל.

11:58: מדליה ראשונה העונקה במשחקים בפריז, ומי שזכתה בה היא קזחסטן! הקזחים זכו בתחרות 10 מטרים רובה אוויר קבוצתי מעורב אחרי ניצחון 5:17 על גרמניה.

9:58: לא רק טקס הפתיחה נפגע מהגשם: אירועי הסקייטבורד בסגנון רחוב שתוכננו להיום, נדחו ליום שני בשל תנאי מזג אוויר רעועים.

9:00: אירועי מדליות היום בפריז

10:30 - קליעה קבוצתי מעורב, רובה אוויר מ-10 מטרים
11:00 - קפיצות למים נשים, גמר זוגות, מקפצה 3 מטרים
14:30 - אופני כביש נשים, גמר יחידות נגד השעון
16:30 - אופני כביש גברים, גמר יחידים נגד השעון
17:18 - ג'ודו נשים, קרבות מדליה עד 48 ק"ג
17:49 - ג'ודו גברים, קרבות מדליה עד 60 ק"ג
19:00 - ראגבי שביעיות
20:40 - סיוף נשים, דקר אישי
20:42 - שחייה, גמר 400 מעורב גברים
20:55 - שחייה, גמר 400 חופשי נשים
21:05 - סיוף גברים, חרב אישי
21:37 - שחייה, גמר 4X100 חופשי שליחות
21:50 - שחייה, גמר 4X100 חופשי שליחים

הלו"ז של המשלחת הישראלית, 27.7. הוועד האולימפי בישראל
הלו"ז של המשלחת הישראלית, 27.7/הוועד האולימפי בישראל

8:00: לו"ז המשלחת הישראלית להיום

11:00 - ג'ודו, ים וולצ'ק (עד 60 ק"ג) ושירה ראשוני (עד 48 ק"ג)
12:00 - התעמלות מכשירים גברים, מוקדמות, ארטיום דולגופיאט (קבוצה 1)
12:30 - שחייה גברים, 100 חזה, רון פולונסקי
13:26 - שחייה גברים, 4X100 חופשי, נבחרת ישראל
20:00 - כדורגל גברים, ישראל - פרגוואי (בית ד', מחזור 2)
22:10 - בדמינטון גברים, שלב בתים יחידים, מישה זילברמן

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully