וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופת העולם לשעבר איחלה לפדופיל בהצלחה - ונאלצה להתנצל

מרתוניסטית העבר פולה רדקליף הותקפה ברשת על אמירה לגבי האנס המורשע שישתתף באולימפיאדה: "הרוסה והמומה מעצמי"

אלופת העולם לשעבר במרתון, הבריטית פולה רדקליף, מעדה בלשונה ונקלעה למתקפה רבתי שהכריחה אותה להתנצל. זה קרה אמש (רביעי) לאחר שבת ה-50 התייחסה להשתתפותו באולימפיאדה של שחקן כדורעף החופים ההולנדי סטיבן ואן דה ולדה, שהורשע בעבר באונס ילדה בת 12 ואף ריצה עונש מאסר.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

כשדיברה בתכנית טלוויזיה על ההחלטה לאפשר לפדופיל להתחרות במשחקים האולימפיים, השיבה רדקליף: "אני חושבת שזה קו מאוד דק ללכת עליו, בהתחשב בכך שאנחנו מאפשרים לספורטאים שרימו ונטלו חומרים אסורים לחזור ולהתחרות. הוא היה בן 19 בזמנו וריצה את עונשו בכלא, זה יותר מדי זמן להמשיך לשלם על טעות למשך שארית חייך. אני יודעת שהוא התחתן והתמסד, לדעתי זה נוקשה מדי להעניש אותו פעמיים ואם הוא הצליח לשנות את חייו, להעפיל ולהתחרות ברמה הכי גבוהה שיש, אז אני מאחלת לו את כל ההצלחה שבעולם".

סטיבן ואן דה ולדה שחקן כדורעף חופים הולנדי. Buda Mendes, GettyImages
סטיבן ואן דה ולדה שחקן כדורעף חופים הולנדי/GettyImages, Buda Mendes

אלא שרדקליף כנראה לא מצאה את הניסוח הנכון להעביר את המסר, או שפשוט לא חשבה עליו בכלל, ועוררה סערת ענק. מאז החלה הרצה לשעבר להגיב ב-X לשלל ציוצי ביקורת נגדה, כשהיא טורחת להתנצל ולהסביר שוב ושוב את אי ההבנה.

"אני מסכימה שדבריי מעוררים הלם ויכולה רק לבקש סליחה. זה לא מה שהתכוונתי לומר. אני מדגישה שזה מעשה שאי אפשר למחול עליו בשום צורה, התבלבלתי ואני לא יודעת למה איחלתי לו הצלחה. אני מתנצלת פעם נוספת", כתבה רדקליף באחד הציוצים. בפוסטים אחרים הוסיפה: "אני מתוסכלת והמומה מאיך שהתבטאתי כל כך גרוע ולא גיניתי את האונס בתקיפות. בשום אופן לא התכוונתי להתעלם מהפשע. אני באמת לא מזהה את עצמי ואני הרוסה מאיך שהתנסחתי ולא ביטאתי את מה שחשבתי עליו בראש. אין תירוצים למה שקרה".

פולה רדקליף, אתלטית עבר. GettyImages
פולה רדקליף ב-2016/GettyImages

הבריטית זכתה במדליית זהב במרתון אליפות העולם באתלטיקה ב-2005, וכן במדליית כסף בריצת 10,000 באותה תחרות, ב-1999. הישג השיא שלה במשחקים האולימפיים היה מקום רביעי בריצת 10,000 מטרים בסינדי 2000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully