וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ההשתתפות: הסיבה החשובה להצלחה ישראלית בפריז

24.7.2024 / 8:30

"אם כל כך מציקים לנו ורוצים שלא נשתתף - לא צריך יותר מזה כדי לתת להם סיבות לאכול את עצמם על זה שאנחנו גם מצליחים", אומרים במשלחת הישראלית. שליחנו לפריז על ההתרגשות הגדולה לפני אולימפיאדה שמרגישה טעונה, חשובה ועוצמתית מתמיד

שליח וואלה ספורט לפריז יניב טוכמן מדווח ממחנה הנבחרת האולימפית/יניב טוכמן

גל פרידמן, אחד שהביא קבלות, אמר כאן ערב הנסיעה למשחקים האולימפיים שיש כאלה שנהנים מעצם ההשתתפות באירוע הספורט הגדול בתבל ורואים בו את פסגת החוויות שספורטאי יכול להוסיף לקריירה שלו - ויש כאלה שזוכרים שבסוף צריך לבוא ולנצח באירוע הזה.

יש כאן בפריז מספיק סיבות לסגור את הסיפור בעצם ההשתתפות. ספורטאי אולימפי עשה קריטריון, עמד בסף הנדרש והגיע לפארק השעשועים של הכפר האולימפי. הארגון, העניין, אפילו האבטחה עושה לך את זה. לספורטאים מישראל יש הרבה יותר סיבות מזה, כדי לבוא ולתת את קבלות כמו שפרידמן סיפק בקריירה שלו. "בסוף, אם כל כך הרבה מציקים לנו ורוצים שלא נשתתף - לא צריך יותר מזה כדי לתת להם סיבות לאכול את עצמם על זה שאנחנו גם מצליחים ולא מסתפקים רק בעצם ההופעה", אומר כאן אחד מאנשי המשלחת הישראלית.

נבחרת הכדורגל של גיא לוזון תפתח כבר הערב את דרכה בפארק דה פראנס מול מאלי. מאז 1976 לא היתה לנו נבחרת כדורגל במשחקים האולימפיים. "זה מועדון מיוחד של 16 נבחרות בלבד מכל העולם. זו התרגשות ענקית להיות חלק מזה", אומרים במשלחת הישראלית. "הפעם לא צריך לחכות ליום שאחרי טקס הפתיחה כדי להרגיש את העוצמות של המשחקים האולימפיים. אנחנו נהנים עוד לפני טקס הפתיחה".

להורדת אפליקציית וואלה ספורט החדשה

חברי המשלחת הישראלית, פריז 2024. רויטרס
"תחושה של שליחות מטעם המדינה"/רויטרס

בכפר האולימפי יש חיבורים בין הכדורגלנים לג'ודאים - נפגשים ומתראים בבניין המגורים ואוכלים יחד בשולחנות של חדר האוכל הענק. "תחושה של שליחות מטעם המדינה", אומרים הספורטאים. "הנשיא בדרך, שר הספורט יגיע, האולימפיאדה בתקופה נוראית בארץ. זה מעצים את האירוע מבחינתנו".

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully