וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מרוצה מהתוצאה ומחפשת מחליף למילסון

הצהובים יודעים שהיכולת שהוצגה מול סטיאווה טעונה שיפור, יחזקאל צפוי להיכלל בסגל לגומלין. המגעים עם הכוכב האדום לגבי האנגולי שרוצה לעזוב נמשכים, צפוי להרוויח כ-1.3 מיליון יורו לעונה בסרביה

תקציר: סטיאווה בוקרשט - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב התחילה אמש (שלישי) את דרכה במוקדמות ליגת האלופות, כשסיימה ב-1:1 את משחק החוץ שלה נגד סטיאווה בוקרשט אלומת רומניה. דן ביטון שנכנס כמחליף במחצית השנייה כבש את שער היתרון בדקה ה-71, אך הרומנים הצליחו להשוות ארבע דקות לאחר מכן, במהלך שהחל בבעיטה חופשית, תוך ניצול תרדמת בהגנת הצהובים. כעת ההכרעה עוברת לשבוע הבא, למשחק 'הביתי' של הצהובים אותו הם יארחו בבוז'יק ארנה שבבודפשט, זאת כמובן בעקבות האיסור מאופ"א לארח משחקים בישראל.

זה לא היה משחק טוב של האלופה הישראלית. בכל הנוגע לתוצאה הביעו במועדון שביעות רצון, אם כי כולם מדגישים שמדובר רק במחצית הראשונה והמשחק החשוב באמת הוא משחק הגומלין בשבוע הבא.

לצד ההכנות למשחק אמש בבוקרשט, שוב עסקו ראשי המועדון וגם המאמן ז'ארקו לאזטיץ' בעניין מכירתו של מילסון. אמש הוחלט להוציא אותו מהסגל מספר שעות לפני שריקת הפתיחה, לאחר שהכוכב האדום בלגרד העלתה שוב את הצעתה הכספית עבור האנגולי וכעת מדברים על סכומים שנאמדים בין 5-6 מיליון יורו, כאשר הסרבים מציעים לשחקן חוזה לשלוש עונות בשכר שנע סביב ה-1.3 מיליון יורו לעונה.

להורדת אפליקציית וואלה ספורט החדשה

מילסון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
המעבר מתקרב. מילסון/דני מרון

נכון לעכשיו מסתמן שמילסון סיים בכל מקרה את דרכו במדי הצהובים לאחר ששוב הביע את רצונו לעזוב, ואם לא יקרה משהו דרמטי שיפוצץ את העסקה, הוא גם לא יהיה בסגל לגומלין מול הרומנים. נכון לאתמול, המגעים בין מכבי תל אביב והכוכב האדום עלו הילוך נוסף, אך העסקה טרם סוכמה סופית. בשל העובדה שהכוכב האדום תשחק בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות, שיתוף של מילסון במשחק אמש היה גורם לכך שאם וכאשר המהלך היה מושלם, הוא לא היה יכול לקחת חלק במשחקי הפלייאוף של הסרבים. במכבי תל אביב ינסו לסיים את פרשת מילסון מהר ככל הניתן ומאחורי הקלעים כבר מחפשים שחקן כנף זר אחר שיחליף את האנגולי.

הקבוצה צפויה לשוב לישראל היום בשעות הצהריים וביום חמישי יהנו השחקנים מיום חופשי. מי שצפוי להצטרף לאימונים החל מסוף השבוע הקרוב הוא שגיב יחזקאל, שחתם שלשום על חוזהו במועדון ואף נרשם לסגל הקבוצה למשחקים מול סטיאווה. בצוות המקצועי יבחנו את כושרו ומצבו הפיזי וישנם סיכויים טובים שהוא ייכלל בסגל לגומלין בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully