וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ' החמיא לאדו והבהיר: "ניראה טוב יותר במשחק הבא"

מאמן מכבי תל אביב לאחר ה-1:1 בבוקרשט: "הם היו בקצב טוב יותר כי שיחקו כבר משחקים רשמיים. מרוצה מאוד מאיך שאדו שיחק ובנה את השער"

תקציר: סטיאווה בוקרשט - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב החלה הערב (שלישי) את המסע האירופי שלה לעונת 2024/25 עם 1:1 בבוקרשט מול סטיאווה במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. דן ביטון נכנס במקום ערן זהבי וכבש בדקה ה-71, אבל בחלוף ארבע דקות הגיע השוויון של הבלם הקמרוני ז'ויקסים דאווה. הגומלין יהיה ברביעי הבא באצטדיון בוז'יק ארנה בבודפשט, הונגריה, שכן אופ"א עדיין לא מאפשרת לקיים משחקים בישראל.

המנצחת במפגש הכפול תשחק בסיבוב המוקדמות השלישי כנראה מול ספרטה פראג הצ'כית, שניצחה הערב באירלנד 0:2 את שמרוק רוברס, בעוד המפסידה תנשור למוקדמות הליגה האירופית ותפגוש שם במסלול האלופות ככל הנראה את פוניבז' הליטאית, שהובסה בביתה 4:0 על ידי יגיילוניה ביאליסטוק מפולין.

הנרי אדו מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
המאמן אהב את ההופעה שלו. הנרי אדו/אתר רשמי, מכבי תל אביב

המאמן ז'ארקו לאזטיץ' סיכם: "היינו טובים יותר במחצית הראשונה ושלטנו במשחק, אבל במחצית השנייה איבדנו כדורים בצורה קלה מדי. הם הראו שהם בקצב יותר טוב כי הם שיחקו כבר משחקים רשמיים. הסיכויים עדיין שווים ויש לנו שבוע להתכונן למשחק הבא, אני בטוח שניראה טוב יותר. יהיה קשה עבור שני הצדדים. אני מרוצה מהגישה של השחקנים שלי".

על היריבה: "הם לא שינו יותר מדי, ידענו איך הם משחקים. ציפינו לזה, אולי היה שינוי אחד במרכז השדה ממה שחשבתי, אבל זה לא שינה את צורת המשחק שלהם. שום דבר לא נגמר, גם אם היינו מפסידים היום. ראינו בעונה שעברה שהקבוצה ניצחה בתוצאה גבוהה באתונה ואז עפה בגומלין".

על הנרי אדו, שסיפק את המהלך שהוביל לשער: "אפשר לדבר על אדו, על הכנף השמאלי הצעיר הזה, על איך ששיחק ובנה את השער. אני מרוצה מאוד ממנו וכל מי שהיה בסגל היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully