וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירוויח 4 מיליון יורו לעונה: נסגרה עסקת קלאפיורי לארסנל

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 13:02

בלם נבחרת איטליה יירכש מבולוניה תמורת כ-45 מיליון יורו. פפ הודה שאדרסון עשוי לעזוב, ברצלונה רכשה חלוץ, סאביץ' בטורקיה

ארסנל - בורנמות'/ספורט1

העברות

* ברצלונה רכשה מג'ירונה את החלוץ בן ה-22 פאו ויקטור תמורת 2.7 מיליון יורו והחתימה אותו על חוזה לחמש שנים.

* אחרי תשע שנים באתלטיקו מדריד, סטפן סאביץ' עזב את ספרד וחתם בטרבזונספור הטורקית. הבלם המונטנגרי בן ה-33 קיבל חוזה לשלוש שנים.

* מאיורקה שילמה 1.5 מיליון יורו לוויאריאל עבור יוהאן מוחיקה, מגן נבחרת קולומביה בן ה-32 ששיחק בעונה הקודמת כמושאל באוסאסונה. מוחיקה חתם על חוזה לשלוש שנים.

* לוקה רומרו, הארגנטינאי המבטיח בן ה-19 שעדיין לא עשה את הפריצה הגדולה, הושאל לעונה אחת ממילאן לאלאבס אחרי חצי שנת השאלה באלמריה. אלאבס תוכל לרכוש אותו בקיץ הבא ב-7 מיליון יורו.

* אנדרלכט רכשה את הבלם בן ה-19 יאן-קרלו סימיץ' ממילאן תמורת 3 מיליון יורו ו-20 אחוזים ממכירה עתידית. הסרבי יליד גרמניה חתם על חוזה לחמש שנים.

שמועות

* לפי פבריציו רומאנו, נסגרה עסקת ריקרדו קלאפיורי, שיעבור לארסנל תמורת 40+5 מיליון יורו וגם באזל תקבל מבולוניה חצי מהסכום. בלם נבחרת איטליה בן ה-22 יעבור את הבדיקות הרפואיות בארה"ב ואז יחתום לחמש שנים, במהלכן ירוויח כ-4 מיליון יורו לעונה.

* לאחר משחק האימון מול סלטיק התייחס מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה לעתידו של אדרסון והודה: "אני רוצה שיישאר, אבל זה לא תלוי רק בנו. אני לא יודע מה יקרה".

* לפי "סטנדרד", ארסנל מתחרה עם ברצלונה על ניקו וויליאמס ומיקל מרינו. השני חיכה לקטלאנים, אבל התבשר כי החתמתו תתאפשר רק אם פרנקי דה יונג יימכר. מכיוון שמדובר בתרחיש "לא סביר" לפי הדיווח ב"ספורט", הוא צפוי להימכר מריאל סוסיאדד לתותחנים.

* ב"סקיי" מדווחים: בורוסיה דורטמונד, יובנטוס ופריז סן ז'רמן רוצות את ג'יידון סאנצ'ו - אך מסרבות לעמוד בדרישות של מנצ'סטר יונייטד (כ-40 מיליון ליש"ט).

* סלטה ויגו ובטיס נאבקות על שירותיו של כוכב קופה אמריקה חאמס רודריגס, שצפוי לשוב לאירופה.

* לאחר ההצעה בסך 55 מיליון יורו של באיירן מינכן, פריז סן ז'רמן מתכוונת להציע לראן כמעט 60 מיליון יורו עבור דזירה דואה. לפי הדיווחים, נאסר אל חלאיפי מעורב אישית במשא ומתן ויפעל לשכנע את הכישרון בן ה-18 להישאר בצרפת.

* מנצ'סטר יונייטד הציעה עד כה הרבה פחות מ-40 מיליון יורו עבור מתייס דה ליכט, לפי דיווח של פלוריאן פלטנברג. באיירן מינכן דחתה את כל ההצעות ומצפה לקבל 50 מיליון יורו עבור הבלם ההולנדי.

* נמשכים המגעים בין מנצ'סטר יונייטד לפריז סן ז'רמן בנוגע למנואל אוגרטה. הקשר האחורי של נבחרת אורוגוואי רוצה לעבור לאנגליה, אבל פ.ס.ז' דורשת עדיין 70 מיליון יורו.

* חוץ ממנצ'סטר יונייטד, גם אתלטיקו מדריד נכנסה למאבק עם מילאן על רכישת קשר נבחרת צרפת, יוסוף פופאנה. הרוסונרי היו הראשונים לסכם איתו, אבל לא הגיעו עדיין להסדר עם מונאקו שמבקשת 35 מיליון יורו.

* אחרי שלא יצא עם צ'לסי למסע המשחקים שלה, טרבו צ'אלובה על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד, כך טוען העיתונאי בן ג'ייקובס. הבלוז רוצים 25 מיליון ליש"ט עבור הבלם.

* אברטון הגיעה לסיכום עם נאפולי בנוגע לקשר הדני יספר לינדסטרום, שיושאל לעונה אחת לטופיז תמורת 3 מיליון יורו עם אופציית רכישה בקיץ הבא ב-22 מיליון נוספים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן נבחרת קולומביה חאמס רודריגס. gettyimages אימג׳בנק, GettyImages
חוזר לספרד? חאמס רודריגס/GettyImages, gettyimages אימג׳בנק

* פג תוקפו של סעיף השחרור של ג'רמי פרימפונג בסך 40 מיליון יורו. לפי "בילד", כעת באייר לברקוזן בשליטה מלאה על עתידו של המגן/כנף ההולנדי ויכולה לנהל משא ומתן חופשי עם מועדונים אחרים, ללא הגבלת מחיר.

* ב"גאזטה דלו ספורט" נכתב כי אלכסיס סאנצ'ס "נרגש מהרעיון לשחק תחת רוברטו דה זרבי במארסיי". הכוכב הצ'יליאני מבקש שכר של 3.5 מיליון יורו בשנה כדי לחזור - מחצית מכפי שביקש בקיץ שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully