וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן הציעה 55 מיליון יורו עבור דזירה דואה, פ.ס.ז' תגיב?

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 21:42

מתחמם המאבק על היהלום בן ה-18 של ראן, אוסימן סיכם אצל אלופת צרפת שחייבת למכור לפני כן. בולוניה שילמה 15 מיליון יורו על דאלינחה, מאבק ספרדי על חאמס רודריגס, תחנה חדשה לאקס מכבי תל אביב וגם לגיבור הקאלט של היורו

גול מוזר של פלמנגו/ספורט1

העברות

* בולוניה מצאה תחליף הולנדי לג'ושוע זירקזי כשהחתימה על חוזה ארוך טווח את תייס דאלינחה. החלוץ ההולנדי בן ה-23 נרכש מטולוז בסכום של 15 מיליון יורו, אחרי 26 שערים בשתי עונות בליגה הצרפתית הבכירה וגם זכייה בגביע ב-2023.

* אמיל פייר הויביירג, קשר נבחרת דנמרק וטוטנהאם, עזב למארסיי. הוא הושאל לעונה ולצרפתים חובת רכישה בסכום שמוערך בכ-15 מיליון יורו.

* טורינו החתימה לשלוש שנים את צ'ה אדמס, חלוץ נבחרת סקוטלנד בן ה-28 שסיים חוזה בסאות'המפטון.

* אוגסבורג הרחיבה את המושבה היוונית שלה בעזרת המגן השמאלי דימיטריוס יאנוליס בן ה-28, שהגיע כשחקן חופשי מנוריץ' וחתם לארבע שנים.

* קלאב ברוז' רכשה ב-3 מיליון יורו את המגן הימני הוגו סיקה בן ה-22, שהשתייך לפרייבורג ושיחק בהצלחה כמושאל אצל היריבה העירונית סרקל. הוא חתם לארבע שנים.

* נובאטוס מירושי, אקס מכבי תל אביב ששיחק בעונה שעברה כמושאל בשחטאר דונייצק, נמכר מזולטה וארחם הבלגית לגוזטפה הטורקית. הכלבויניק בן ה-21 של נבחרת טנזניה חתם על חוזה לארבע שנים.

* מרטין אדם, חלוץ נבחרת הונגריה בן ה-29 ואחד מגיבורי הקאלט של יורו 2024, עבר כשחקן חופשי מאולסאן יונדאי הקוריאנית לאסטרס טריפוליס היוונית.

שמועות

* באיירן מינכן הציעה לראן 55 מיליון יורו עבור היהלום בן ה-18 דזירה דואה, שנמצא כעת עם הנבחרת האולימפית של צרפת. גם פריז סן ז'רמן עוד במאבק ותגיש הצעה שנייה, כך לפי הדיווח ב-RMC.

* עוד לפי RMC, ויקטור אוסימן סיכם את תנאיו בפריז סן ז'רמן, אבל אלופת צרפת חייבת למכור את גונסאלו ראמוס או רנדל קולו מואני כדי להחתימו והשניים קיבלו הבטחה מהמנהל הספורטיבי לואיס קמפוס כי הם בתוכניות לעונה הקרובה.

* האם אילקאי גונדואן בדרך לכסף הגדול של קטאר? בתקשורת הקטלאנית פורסם שאל סעד הגישה לקשר ברצלונה הצעה מפתה.

* לפי "ספורט" הקטלאני, ארבעה מועדונים בלה ליגה מנסים להחתים את חאמס רודריגס אחרי שהרשים במדי קולומביה בקופה אמריקה. מדובר באתלטיקו מדריד, ויאריאל, בטיס וסלטה ויגו. במולדתו טוענים כי גם אסטון וילה ונוטינגהאם פורסט בעקבותיו.

* מנצ'סטר יונייטד ממשיכה במאמציה לבצע שינוי משמעותי בסגל ועדיין לא ויתרה על האפשרות לצרף את יוסוף פופאנה, קשר מונאקו שכבר סיכם את תנאיו במילאן בחוזה לארבע שנים, אבל מעדיף לעבור לשדים האדומים. קבוצתו עדיין לא הגיעה לסיכום עם אף מועדון לגבי מכירתו.

* מוסא דיאבי הגיע לערב הסעודית כדי לחתום על חוזה לחמש שנים בשורות אל איתיחאד. אסטון וילה תקבל עבור שחקן הכנף כ-59 מיליון יורו.

* בזמן שאל איתיחאד מנהלת מו"מ עם מנצ'סטר סיטי בניסיון לרכוש את אדרסון - עליו דורשת אלופת אנגליה כ-50 מיליון יורו - העיתונאי פבריציו רומאנו הבהיר שהאנגלים לא ינסו להחליפו בג'אנלואיג'י דונארומה מפריז סן ז'רמן, שפורסם כי מועמדותו נשקלת.

* ג'ורג'ה פטרוביץ', הסרבי שעמד בשער צ'לסי בחודשים האחרונים, עשוי לעזוב. לפי הודעת המועדון הוא לא ייצא למסע המשחקים בארצות הברית בעקבות פציעה, אך לפי הפרסומים הבלוז מנסים להחתים שוער בכיר שיתחרה עם רוברט סאנצ'ס ועל כן יאפשרו לסרבי לעזוב.

* בריאן חיל, שחקן הכנף של טוטנהאם שלא יצא עם הקבוצה למסע המשחקים שלה ביפן ובדרום קוריאה, החל במו"מ עם ג'ירונה. שחקן נוסף שיעזוב גם הקיץ הוא המגן סרחיו רגילון, שגם כן לא נמצא בתוכניות של פוסטקוגלו ולא יצא למסע המשחקים.

* ברסט על סף רכישת לודוביק אז'ורק ממיינץ תמורת 4 מיליון יורו. החלוץ בן ה-30 (1.96 מ') יגיע לפריז כדי לעבור בדיקות רפואיות ואמור לחתום בברסט לשלוש שנים.

* קריסנסיו סאמרוויל, שכבש בלידס בעונה החולפת 21 שערים בצ'מפיונשיפ, עשוי לעבור לרומא. האנגלים דורשים עבורו כ-25 מיליון יורו לפי התקשורת האיטלקית.

* לטענת "גאזטה דלו ספורט", דויד נרס הודיע לבנפיקה שהוא רוצה לעזוב לנאפולי, שפועלת לצרפו.

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ויקטור אוסימן, חלוץ נאפולי. רויטרס
סיכם, אבל... ויקטור אוסימן/רויטרס

* צ'לסי הגישה הצעה רשמית לוויאריאל בניסיון לרכוש את השוער הדני פיליפ יורגנסן.

* קריסטל פאלאס הגישה הצעה בסך 15 מיליון יורו למארסיי כדי לרכוש את איסמעילה סאר. שחקן הכנף הסנגלי כבר נתן את הסכמתו לשוב לאנגליה.

* קומו ממשיכה לנסות להוסיף שמות לסגל שלה ולפי דיווח ב"מייל" הבריטי עשויה להחתים את ארתור מלו, שלא נספר ביובנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully