וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינים מאיימים בטרור בפריז: "נהרות של דם ברחובות בשם אללה"

סרטון חדש מאיים בפיגועים נגד צרפתים: "תמכתם בישראל, תשלמו על זה!". איראן קראה להשעיית ישראל מהאולימפיאדה: "פרס לרוצחי ילדים"

דריבל, 23.7/מערכת וואלה, אולפן וואלה

אחרי הרשות הפלסטינית, גם איראן פנתה לוועד האולימפי הבינלאומי בקריאה להשעות את ישראל מהאולימפיאדה. משרד החוץ האיראני פרסם את המכתב וטען כי "הספורטאים הישראלים אינם ראויים להשתתף במשחקים האולימפיים בפריז בגלל המלחמה נגד החפים מפשע בעזה". עוד טען כי "ההכרזה על קבלת ישראל וההגנה על המשלחת של משטר האפרטהייד הציוני הטרוריסטי, משמעותו לגיטימציה לרוצחי ילדים".

אולימפיאדת 2024 פריז. Maja Hitij, GettyImages
אולימפיאדת 2024 פריז/GettyImages, Maja Hitij

במכתב ששיגר אמש הוועד האולימפי הפלסטיני, נטען בין היתר כי ישראל הפרה את "הפסקת האש האולימפית" - מסורת עתיקת יומין - שנקבעה מה-19 ביולי עד ה-15 בספטמבר, כדי "להבטיח סביבה שקטה במהלך המשחקים": ישראל הפרה את הפסקת האש הזו ב-24 השעות הראשונות כשהפציצה בעזה, והרגה אזרחים. הוועד האולימפי ופיפ"א חייבים להגיב ולכבד את החוקים הבינלאומיים לגבי זכויות אדם".

עוד בוואלה!

מסר לישראל? מזכ"ל האו"ם קורא לעולם "להניח את נשקו" באולימפיאדה

לכתבה המלאה

טרוריסטים פלסטינים העלו סרטון עם איום מובהק לטרור בפריז. "בשם אללה, המאבק שלנו נגד המשטר הציוני נמשך", נאמר בהודעה, "אנחנו פונים לעם הצרפתי ונשיא צרפת מקרון: אתם תמכתם במשטר הציוני במלחמה הפושעת שלו נגד העם הפלסטיני, סיפקתם להם נשק, סייעתם להם לרצוח את האחים והאחיות שלנו ואת ילדינו. הזמנתם את הציונים למשחקים האולימפיים! אתם תשלמו על כל מה שעשיתם! נהרות של דם יזרמו ברחובות פריז. היום הזה מתקרב, בשם אללה". בסיום הסרטון נראה ראש כרות של אישה, לא ברור אם אמיתי, והטרוריסט אומר "אללה אכבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully