וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ' מתלבט בין מילסון ואדו בהרכב: "ננסה לנצח"

22.7.2024 / 22:50

מאמן מכבי תל אביב טרם החליט מי מהשניים יפתח מול סטיאווה: "שחקן אחד לבד לא עושה את ההבדל". ואן אובריים: "אנחנו מוכנים" (ג', 20:30, ספורט1)

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

המבחן הגדול הראשון של מכבי תל אביב לעונת 2024/25 הגיע. מחר (שלישי, 20:30, ספורט1) תפגוש האלופה הישראלית את מקבילתה מרומניה, סטיאווה בוקרשט, במשחק הראשון מתוך שניים במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. המאמן ז'ארקו לאזטיץ', שהתבשר מוקדם יותר היום כי ספרטה פראג עשויה לחכות לו בשלב הבא אם קבוצתו תעבור את הרומנים, ערך הערב מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות ברומניה.

לאזטיץ' אמר לקראת המפגש הראשון: "סטיאווה בוקרשט זה מועדון גדול עם היסטוריה מפוארת. אנחנו מתאמנים מצוין בארבעת השבועות האחרונים ואנחנו מוכנים. אני בטוח שאנחנו נעשה את המיטב מבחינתנו ואנחנו נראה אם זה מספיק. אנחנו מוכנים במאת האחוזים בצד המנטלי. פיזית אנחנו עוד לא שם במאה אחוז, אבל זה לא משנה לי כרגע. אני בטוח שאנחנו יכולים לשחק ברמה גבוהה ואנחנו ננסה לשלוט במשחק, כל עוד נשחק טוב וכמו שאנחנו רוצים אז אני לא מודאג מהצד הפיזי".

מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ'. יותם רונן, מערכת וואלה
"לא אגיד שננצח, אבל אנחנו ננסה". לאזטיץ'/מערכת וואלה, יותם רונן

על מילסון: "הוא פה, הוא איתנו, הוא בסגל. הסיטואציה איתו זה שהוא איתנו ומחר נראה לגביו. הוא רק שחקן אחד בסגל ולא אדבר עליו מעבר לזה - הוא שחקן אחד בסגל כמו זהבי, פרץ ואחרים. שחקן אחד לבד לא עושה את ההבדל".

ההצהרות של בעלי סטיאווה והצוות המקצועי שלה: "אני לא כאן כדי להגיב על תגובות של אחרים, אלא לדבר על כדורגל. אנחנו מאוד מכבדים את סטיאווה, אבל אנחנו כאן כדי לנצח - אני לא אגיד שאנחנו ננצח כי אין לדעת מה יהיה, אבל אנחנו ננסה".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
מילסון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יעלה ב-11? מילסון/דני מרון

לדבריו הוסיף הקשר יוריס ואן אובריים: "יש לנו מאמן חדש, עם עקרונות חדשים וסגנון אחר, אנחנו עדיין בתחילת התהליך, אבל אני חושב שאנחנו מתקדמים היטב ומוכנים למשחק הזה. מה אני יודע על סטיאווה בוקרשט? זה מועדון גדול עם שחקנים מצוינים".

מי הפייבוריטית: "אי אפשר להשוות, אבל יש הבדלים בין הקבוצות ואני חושב שזה מה שיעשה את ההבדל. מי תעלה? נדע בשבוע הבא אחרי שני המשחקים".

יוריס ואן אובריים שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"עדיין בתחילת התהליך". ואן אובריים/אתר רשמי, מכבי תל אביב

הקבוצה קיימה הערב את האימון המסכם שלה באצטדיון בו ייערך מחר המשחק בבוקרשט. על פי התרגולים האחרונים נראה שהמאמן ז'ארקו לאזטיץ' ממשיך להתלבט בעיקר על משבצת אחת בחלק הקדמי - בין הנרי אדו שפתח באלוף האלופים לבין מילסון, שנטל חלק בכל אימוני השבוע האחרון ונכנס אט אט לקצב. המאמן הסרבי תרגל במרבית האימונים את מתן בלטקסה לצידו של רז שלמה במרכז ההגנה, כאשר עידן נחמיאס צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני. ערן זהבי ודן ביטון יפתחו גם הם בחלק הקדמי, כאשר מקומם של יוריס ואן אובריים, דור פרץ וגבי קניקובסקי בקישור מובטח.

הרכב משוער: רועי משפתי, עידן נחמיאס, רז שלמה, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, יוריס ואן אובריים, דור פרץ, גבי קניקובסקי, דן ביטון, הנרי אדו, ערן זהבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully