וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לטלפונים האישיים: נמשכים האיומים כלפי חברי המשלחת הישראלית לפריז

20.7.2024 / 22:30

אחרי חשיפת וואלה על איומי המיילים, ספורטאים מהמשלחת האולימפית קיבלו הודעות נאצה עם עברית עילגת. בנוסף להודעות, מתקבלות גם שיחות ממספרי טלפון מחו"ל

הנבחרת האולימפית ממריאה למשחקים האולימפיים בפריז 2024/רענן ברנובסקי

האיומים על חברי המשלחת הישראלית לאולימפיאדה נמשכים: גם היום (שבת) קיבלו ספורטאים וחברי משלחת למשחקים האולימפיים הודעות שונות עם נאצות ואיומים. היום מרבית ההודעות לא הגיעו כמיילים כפי שקרה ביומיים שעברו, אלא בהודעות למכשירים הסלולריים ובעיקר בשפה העברית עם הרבה שיבושי תחביר וטעויות כתיב.

בנוסף להודעות, מתקבלות גם שיחות ממספרי טלפון מחו"ל. כזכור כפי שנחשף אתמול כאן, 15 ספורטאים וחברי משלחת קיבלו איומים מפורשים ברצח אם יגיעו לצרפת. בוועד האולימפי נמצאים בקשר עם שירותי הביטחון ומעבירים להם את כל האינפורמציה.

יעל ארד יו"ר הוועד האולימפי בישראל. ראובן קסטרו
לא בלחץ. יעל ארד/ראובן קסטרו

אתמול הגיבה יעל ארד לאיומים ואמרה: "אנחנו כמובן מתייחסים לכל זה ברצינות ולא מזלזלים, אבל אנחנו גם לא נלחצים", אומרת יושבת ראש הוועד האולימפי בישראל, "היה ברור לנו שהטרלה כזו תגיע. נערכנו לזה. הנחינו את הספורטאים כיצד לפעול כשזה מגיע והיו לנו הרבה שיחות ומפגשים בנושא. ברור לנו שיש גורמים שרוצים להסית אותנו מהפוקוס, אבל אנחנו מאובטחים היטב וגורמי הביטחון מעודכנים בכל מה שצריך". כזכור, במיילים הוזהרו הספורטאים וחברי המשלחת שאם יגיעו לפריז, ייפגעו.

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully