וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיום הגיע ל-15 חברי משלחת. ארד: "הערכנו שזה יבוא"

19.7.2024 / 19:30

חשיפת וואלה ספורט: המיילים שנשלחו לאנשי הצוות הישראלים לקראת בואם לפריז, טופלו מיידית מול גורמי הביטחון. יו"ר הוועד האולימפי טוענת ש"היה ברור שתגיע 'הטרלה'", ומסבירה: "לא מזלזלים, לא נלחצים". בינתיים נבחרת הכדורגל נחתה תחת אבטחה כבדה

הנבחרת האולימפית ממריאה למשחקים האולימפיים בפריז 2024/רענן ברנובסקי

15 ספורטאים, מאמנים ואנשי צוות קיבלו מיילים זהים ובהם איומים על חייהם. המיילים הראשונים הגיעו אתמול (חמישי) וזה נמשך גם היום. הטיפול של הוועד האולימפי מול גורמי הביטחון היה מיידי.

"אנחנו כמובן מתייחסים לכל זה ברצינות ולא מזלזלים, אבל אנחנו גם לא נלחצים", אומרת יושבת ראש הוועד האולימפי בישראל יעל ארד. "היה ברור לנו שהטרלה כזו תגיע. נערכנו לזה. הנחינו את הספורטאים כיצד לפעול כשזה מגיע והיו לנו הרבה שיחות ומפגשים בנושא. ברור לנו שיש גורמים שרוצים להסית אותנו מהפוקוס, אבל אנחנו מאובטחים היטב וגורמי הביטחון מעודכנים בכל מה שצריך".

כזכור, במיילים הוזהרו הספורטאים וחברי המשלחת שאם יגיעו לפריז, ייפגעו.

המכתב חתום על ידי ארגון קיצוני מוכר, שכמה מחבריו נעצרו בתקופה האחרונה לקראת פתיחת המשחקים בעוד שבוע בדיוק.

"ארגון ההגנה העממית מודיע כי בכוונתו לפגוע בכל נוכחות ישראלית באולימפיאדה", נכתב במכתב העלום. "הלובי היהודי ששולט בפרלמנט הצרפתי, לא יקבע דבר יותר. גורלם של הציונים יהיה כגורלם של הפלסטינים בעזה אם הציונים ימשיכו להלך אימים על כולם.

"לפיכך, אינך מוזמן לפריז 2024. אם תגיע, קח בחשבון שבכוונתו לשחזר את אירועי מינכן 1972. תהיה בכוננות פגיעה בכל רגע - בשדה התעופה, במלון וברחובות, ששייכים אך ורק לנו. גם גל המעצרים נגד חברי הארגון שלנו לא ימנע בעדנו לעמוד בתוכניות שלנו, גם זה לא יציל אותך. היכונו לאינתיפאדה!".

יעל ארד יו"ר הוועד האולימפי בישראל. ראובן קסטרו
לא בלחץ. יעל ארד/ראובן קסטרו

בתוך כך, נבחרת ישראל האולימפית נחתה בפריז והתקבלה באבטחה גדולה. הנבחרת תקיים אימון ראשון בפריז ביום ראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully