וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלת הפנים לישראלים בפריז: הפגנה שקוראת להשעותם

21 ארגונים פרו-פלסטינים יקיימו תהלוכה בפריז נגד השתתפותם של הישראלים באולימפיאדה: "צה"ל טובח בעזתים, והמארגנים שותקים"

הנבחרת האולימפית ממריאה למשחקים האולימפיים בפריז 2024/רענן ברנובסקי

אם לא די במכתבי האיומים ששוגרו לעבר חברי המשלחת הישראלית לאולימפיאדה, ארגונים חברתיים פרו-פלסטינים בצרפת מוסיפים שמן למדורה.

לא פחות מ-21 ארגונים הודיעו אתמול (שישי) על עצרת משותפת בפריז, במהלכה תתקיים תהלוכה נגד השתתפותם של ספורטאים ישראלים באולימפיאדה שתצא לדרך בעוד שישה ימים. על פי הערכות, בתהלוכה ישתתפו מאות מפגינים, והמארגנים מתכננים להקריא במהלכה מכתב פתוח הקורא לוועדה המארגנת של המשחקים לנקוט בצעדים "מוסריים" ו"צודקים" כלפי הספורטאים הישראלים, ולהשעותם לאלתר.

"עוד לא מאוחר לתקן את המעוות ולעשות צדק", צוין באותו מכתב. "הקהילה הבינלאומית כבר קבעה שלפי כל קנה מידה משפטי, ישראל מבצעת רצח עם בעזה. זהו החודש התשיעי בו צה"ל טובח בפלסטינים, מחרב כל זכר לסימני חיים בעזה ופועל ללא רחמים או מוסר. לתת מתנה לישראל ולאפשר לספורטאים ישראלים להתחרות כאן, זו בושה ממדרגה ראשונה".

שוטרים על יד מגדל אייפל, פריז. רויטרס
המשטרה נערכת/רויטרס

הארגונים המדוברים אף הודיעו כי לא מדובר בהפגנה היחידה שמתוכננת בתקופת האולימפיאדה. הצעדות והתהלוכות נגד ישראל מתוכננות להתקיים לפחות פעמיים בשבוע לאורך התקופה, במטרה "לפגוע בלגיטימיות של ישראל, ולהשמיע את קולם של העזתים".

ההפגנות הללו מגיעות כאמור ביום שאחרי נחיתתה של נבחרת הכדורגל האולימפית של ישראל, וכשברקע האיומים ששוגרו לספורטאים ישראלים שנמנים על המשלחת.

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully