וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של מכבי תל אביב: להחתים את שגיב יחזקאל במהרה

19.7.2024 / 13:51

האלופה ממתינה תקופה ארוכה לשחקן בידיעה שהוא יכול לפתור לה את הבעיות באגף ימין, אך שני הצדדים יודעים שייקח זמן עד שייכנס לכושר. עורכי דינו יערערו על גובה הפיצוי מאנטליאספור?

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

שגיב יחזקאל לא שיחק כדורגל במשך חצי שנה, אבל לשמחתו הגדולה התבשר הבוקר (שישי) על ניצחונו בתביעה שהגיש לפיפ"א נגד אנטליאספור. עם הפיכתו לשחקן חופשי, הוא כעת רשאי לחתום בקבוצה חדשה - וזו כידוע צפויה להיות מכבי תל אביב שממתינה לו תקופה ארוכה.

יחזקאל זכה לפיצוי כספי בסך 100 אלף יורו עבור תשלומים שלא שולמו לו על ידי הטורקים וגם קיבל את כרטיס השחקן ביד, אלא שלפי החלטת פיפ"א, הוא זכאי לפיצוי כספי רק עד ה-24 בינואר, היום בו החוזה הסתיים לפי הפסיקה. עורכי דינו רועי רוזן וטל שגב עשויים לערער על כך במטרה לקבל גם את המשכורות עבור חודשים פברואר עד מאי, אבל כרגע זה פרט שולי מבחינת השחקן, שהכי חשוב היה לו להשתחרר מהכבלים של הטורקים על מנת שיוכל להמשיך לקבוצה הבאה שלו, שאמורה להיות מכבי תל אביב.

שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור. אנטליאספור, אתר רשמי
מכבי תל אביב מחכה לו. יחזקאל במדי אנטליאספור/אתר רשמי, אנטליאספור

בשל התקופה הארוכה מחוץ למגרשים - אסור לו היה להתאמן או לשחק במסגרת תחרותית - גם הוא וגם מכבי תל אביב יודעים שייקח זמן עד שייכנס לכושר. עם זאת, כרגע זו המטרה העיקרית בקרית שלום, להחתים אותו ולצרף אותו, בידיעה שהוא יכול לשחק גם כמגן ימני וגם כשחקן אגף מצד ימין ולהוסיף איכות לסגל של האלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully