וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצדק נעשה: שגיב יחזקאל ניצח בתביעה, אמור לחתום במכבי תל אביב

19.7.2024 / 13:18

הדיינים פסקו כי אנטליאספור הפרה את החוזה עם הישראלי, שערך מחווה לחטופים בינואר, פיפ"א הודיעה כי יזכה לפיצוי בגובה 100 אלף יורו בנוסף לשחרורו המיידי. האלופה, שמחכה לו תקופה ארוכה, צפויה להיות קבוצתו הבאה

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

ניצחון גדול לשגיב יחזקאל. הבוקר (שישי) פורסם פסק הדין בתביעה שהגיש נגד אנטליאספור הטורקית ונקבע כי "טענות השחקן כי ההסכם אינו בתוקף התקבלו ונקבע כי ההסכם בוטל ביום 24.1". המשמעות: שגיב יחזקאל הפך לשחקן חופשי והוא רשאי מיידית לחתום בקבוצה חדשה ולחזור לפעילות. כידוע, זו צפויה להיות מכבי תל אביב.

כזכור, שגיב יחזקאל היה הכוכב הגדול של אנטליאספור הטורקית, עד שבחודש ינואר חגג שער עם מחווה לחטופים שמוחזקים בשבי בעזה על ידי ארגון הטרור חמאס. הישראלי נלקח יום אחר כך לחקירה על ידי הרשויות בטורקיה, נעצר ומיד עם שחרורו עלה על טיסה לישראל. נשיא אנטליאספור הודיע על שחרורו של יחזקאל ודיבר בגנותו בכלי התקשורת בטענה שפגע בעם הטורקי, כך שלשחקן הכנף לא נותרה ברירה אלא לפנות לפיפ"א בדרישה לקבל את הכספים שמגיעים לו ולדרוש את שחרורו מהמועדון בטענה להפרת חוזה.

כעת, עם ניצחונו בתביעה, הפך שגיב יחזקאל לשחקן חופשי אחרי חצי שנה של המתנה והוא אמור לחתום במכבי תל אביב שממתינה לו זמן רב. יש לציין שהשבוע טענו במכבי חיפה שגם הם עוד לא ויתרו על שירותיו וינסו לבצע מהלך של הרגע האחרון. בנוסף למעמדו החדש כשחקן חופשי, נפסק ליחזקאל פיצוי כספי בגובה התשלומים שלא שולמו לו עד מועד סיום החוזה ב-24 בינואר - כ-100 אלף יורו.

"אנו שמחים כי לאחר המתנה ארוכה (מדי) והליך קשה ומורכב, שגיב יוכל להמשיך, סוף סוף, בחייו המקצועיים", נמסר על ידי עורכי דינו, רועי רוזן וטל שגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully