וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הפועל באר שבע רצתה בלם דרום אפריקאי, אך נרתעה ממחירו

ראשווין דורטלי בן ה-22 חתם לפני זמן קצר בקייזר צ'יפס, בתקשורת המקומית דווח כי קודם לכן האדומים מבירת הנגב ניסו לצרפו. בבירת הנגב הכחישו

השקת החנות של הפועל באר שבע/דני מרון

הפועל באר שבע ערכה לפני שעה קלה את מסיבת העיתונאים לפתיחת עונת 2024/25 ובמהלכה הודו הבעלים אלונה ברקת והמאמן רן קוז'וך שנושא חיזוק הקבוצה אכן מתעכב, אבל שבסופו של דבר יגיעו שחקני חיזוק איכותיים במטרה לסייע למועדון לעמוד במטרות. הערב (רביעי) בדרום אפריקה נחשף שמו של אחד המועמדים, שבסופו של דבר החליטו בבירת הנגב לרדת מהאפשרות לצרפו עקב מחירו.

מדובר בראשווין דורטלי, בלם דרום אפריקאי בן 22 שחתם לפני זמן קצר בקייזר צ'יפס, ממועדוני הפאר במדינה. על פי הדיווח, הפועל באר שבע התעניינה בשירותיו, אך סירבה לשלם כ-400 אלף יורו שדרשה עבורו קייפ טאון ספרס - שמכרה אותו כאמור מוקדם יותר היום לקייזר צ'יפס. יש לציין שבהפועל באר שבע הכחישו שהתעניינות או מועמדות בדורטלי.

דורטלי, קפטן הנבחרת עד גיל 23 של דרום אפריקה שמשתייך גם לסגל הרחב של הנבחרת הלאומית, הרשים בחודש האחרון במשחקי גביע "COSAFA" - תחרות שנתית שמשתתפות בה הנבחרות ממדינות דרום יבשת אפריקה. הוא נחשב לבלם מבטיח שבדרום אפריקה מצפים ממנו להפוך לשחקן מפתח בעתיד.

כידוע, הפועל באר שבע מחפשת בימים אלו להתחזק בבלם בעקבות פציעתו של מיגל ויטור, שנפגע בגמר גביע המדינה בעונה שעברה. הפורטוגלי ניסה לקחת חלק באימוני פתיחת העונה, אבל סבל מכאבים, עבר סדרת בדיקות מחדש ואובחן עם פגיעה שעלולה להשבית אותו בארבעת החודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully