וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן קוז'וך: "ברדה עשה דברים גדולים, עכשיו זה הזמן שלי"

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 20:02

הפועל באר שבע ערכה מסע"ת לפתיחת העונה, המאמן החדש הצהיר: "המטרה לבנות קבוצה הישגית. אנחנו צריכים להתחזק, תומר יוספי רוצה להישאר". הבעלים אלונה ברקת: "המטרות לא השתנו לרגע, רוצים להתמודד על כל התארים. השקעתי יותר מ-350 מיליון שקל ב-17 שנה"

השקת החנות של הפועל באר שבע/דני מרון

עונה חדשה, ציפיות חדשות: הפועל באר שבע ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים שבה הוצג רן קוז'וך. המאמן הגיע לבאר שבע אחרי עונה מוצלחת שבמהלכה הוא הוליך את מכבי פתח תקוה לזכייה בגביע אחרי ניצחון בגמר על קבוצתו החדשה. במסע"ת נכחה גם הבעלים אלונה ברקת, שדיברה באריכות על התוכניות לעונה הקרובה.

ברקת אמרה תחילה: "עברנו עונה מאתגרת והייתה אכזבה גדולה אחרי ההפסד בגמר הגביע, כי אוהדים חזרו הביתה עם לב שבור וגם כי הפסדנו את הכרטיס לליגה האירופית. המטרות שלי לא השתנו לרגע, הפועל באר שבע רוצה להתמודד על כל התארים. אנחנו מבינים שהתקציב שלנו לא כמו של שתי הגדולות, אבל אנחנו חייבים להביא משהו שמיוחד לנו ולהתחרות. לא מתכוונים להוריד ציפיות או את הרגל מהגז".

על הפערים התקציביים ממכבי תל אביב ומכבי חיפה: "התקציב שלנו נע סביב 70 מיליון שקל. אני כבר 17 שנה בעלים והפועל באר שבע אף פעם לא התחרתה עם הקבוצות האלו על שחקנים, צריך להגיד את זה. כל השחקנים האיכותיים שהבאנו, אלו שחקנים שאנחנו רצינו והגדולות לא - כמו וואקמה, ראדי ובוזגלו. אנחנו לא נתפשר, תאמינו לי שאני רוצה להצליח באירופה ושזו מטרה שחשובה לי אישית ולמועדון. נצרף רק את השחקנים שהצוות המקצועי חושב שיכולים לעזור לו להגשים את המטרות. אנחנו יודעים שעוד חסרים לנו מספר שחקנים ואנחנו נביא אותם".

אלונה ברקת, בעלים הפועל באר שבע. אבי רוקח
מדברת לראשונה לקראת העונה קרובה. ברקת/אבי רוקח

החלטתה להיפרד מאליניב ברדה: "לא קיבלתי את ההחלטה בעניין של רגע, אלא אחרי חשיבה. לאליניב ברדה יש תרומה עצומה להתפתחות שלנו, אבל הרגשתי שהפועל באר שבע צריכה שינוי. לא דיברתי עם אליניב מאז השיחה ההיא, אני מעריכה אותו ואני בטוחה שהוא גם מעריך אותי - אנחנו בטח עוד ניפגש ונדבר".

על הבחירה בקוז'וך: "אני פריקית של כדורגל, אני צופה כמעט בכל המשחקים בליגה. אני יודעת למה בחרתי ברן ומה בהתנהלות שלו ובמקצוענות שלו תפס אותי, מאחלת לו ולכולם שנעשה עונה טובה. להשוות בינו לבין בכר אין צורך, לכל אחד הרצונות שלו והשיטות שלו. יש לרן אמביציה מטורפת וזה נורא חשוב".

טענות האוהדים שהקבוצה לא תחרותית: "זה נרטיב שקרי. השקעתי למעלה מ-350 מיליון שקל ב-17 שנה, גם יש פייר-פליי שעלול לגרור אותנו למקומות אחרים. לומר שהמועדון לא משקיע זה נרטיב שקרי וגם לאמת יש משמעות, חשוב לומר את זה. אני שמה את ההון הכספי, אבל יש פה גם הון אנושי וכולנו משקיעים המון למען המועדון. אנחנו באנרגיות ורוצים שהמועדון הזה ימשיך לעשות חיל, להשתתף במפעלים האירופיים ולהיאבק על כל התארים".

על מערכת היחסים עם אבי לוזון בעקבות צירוף קוז'וך: "אבי הוא חבר אמת שלי, בכדורגל ומחוץ לכדורגל. אני קיבלתי את ברכת הדרך מלוזון ואחרי שסגרתי עם רן, הוא כנראה התחרט, אבל אני כבר לא יכולתי לסגת מההתחייבות שלי. אני רוצה להאמין שהקשר בינינו מספיק חזק, אנחנו מדברים ואין כאן ברוגז. אני מאמינה שהוא נפגע, אבל אני לא יכולה לסכם עם מאמן ואז להתבזות כי הוא התחרט. זה לא עובד ככה".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
רן קוז'וך, מאמן הפועל באר שבע. אבי רוקח
מחכה לרכש. קוז'וך/אבי רוקח

המאמן החדש רן קוז'וך אמר בתחילת דבריו: "יש אווירה טובה ואחריות גדולה. אליניב ברדה הוא קולגה, מישהו שגדלתי איתו ועברתי איתו ביחד את כל הנבחרות הצעירות של ישראל, גם היינו בקשר בשנים האחרונות. ברדה עשה דברים גדולים בשביל הפועל באר שבע כשחקן וכמאמן. אני פחות חשוף לרשתות החברתיות ופחות מעורב בכל מה שיש שם, אני איש של שטח. יש לי הרבה כבוד למה שהיה פה, אבל עכשיו זה הזמן שלי ושל הצוות שלי לעשות למען המועדון".

המטרות לעונה: "שתהיה קבוצה הישגית שרוצה לנצח בכל משחק, מול כל יריבה ובכל מקום. קבוצה הישגית, שכיף לראות אותה ושהקהל יהנה ממנה. מה זה קבוצה הישגית? קבוצה מנצחת. לחץ זה דבר חיובי ששאפתי אליו ואני שמח מאוד. הקבוצה עדיין בתהליך בנייה וזה לוקח זמן".

החזון שלו, תוכניות הרכש ובניית הסגל: "כדורגל התקפי, אינטנסיבי, לוחץ ודומיננטי. אנחנו מבינים שאנחנו צריכים ורוצים להתחזק בשביל לבנות קבוצה הישגית. התהליך לוקח זמן כי יש לנו הרבה אחריות בשביל לצרף את השחקנים הנכונים לקבוצה".

מעמדו של אופיר מרציאנו: "אין שום הבדל בינו לבין שחקן אחר בסגל. הוא כמו כולם עובד מאוד קשה, מאוד פתוח לרעיונות חדשים ומקדיש את כל כולו לקבוצה. בסופו של דבר השחקנים הם אלו שיקבעו מי ישחק, איפה ומתי ואני מאוד מרוצה ממה שאני רואה מכולם ומגרף ההתקדמות".

עתידו של תומר יוספי: "אני רואה שחקן שבא כל יום למתחם האימונים ורוצה להיות בהפועל באר שבע. הוא עדיין סוחב שתי פציעות קטנות מהזמן שלו בהפועל חיפה, אנחנו מטפלים בו ומכניסים אותו לקצב תוך כדי. אני מקבל ממנו אנרגיות שאני מאוד אוהב".

רן קוז'וך, מאמן הפועל באר שבע. אבי רוקח
"מה זה קבוצה הישגית? קבוצה מנצחת". קוז'וך מציב מטרות/אבי רוקח

האזינו: יניב טוכמן על מסיבת העיתונאים של הפועל באר שבע

על ההצעה מהפועל באר שבע: "חשבתי שזה נכון עבורי להתקדם ממכבי פתח תקוה ולנסות להשיג את אותם הישגים במועדון גדול יותר. מהרגע שהגענו אני והצוות למועדון יש כאן וייב מצוין ששמנו לב אליו מהשנייה הראשונה".

על ההגרלה מול צ'רנו מורה במוקדמות הקונפרנס ליג ומוכנות הסגל לקראת המשחקים: "מצפה לנו התמודדות קשה מאוד. אנחנו רוצים לחזק את הסגל בעמדות ספציפיות, אבל דואגים שזה יקרה אחרי תהליך עמוק, כי אנחנו רוצים להביא שחקנים שישדרגו את הקבוצה".

לקראת מכבי חיפה ב"משחק האירופאיות" בשבת, שנה אחרי שהקבוצה החלה את העונה עם 6:1 ממכבי תל אביב: "מצפה לנו משחק מאוד קשה מול יריבה מצוינת שתהנה מאווירה מאוד ביתית. מבחינתי הדבר הכי חשוב זה האימון של היום, אחר כך האימון של מחר ואחר כך המשחק. אסור להוריד את הרגל מהגז לשנייה, בשום רגע. זה משחק קשה ומשמעותי ואנחנו נגיע אליו מוכנים".

כשנשאל קוז'וך על עתידו של אנדרה פוקו, היה זה המנכ"ל גיא פרימור שענה: "הוא לא חזר לארץ בזמן בגלל עניינים משפחתיים. הוא חזר ארצה לפני ארבעה ימים, שלשום קיימנו ועדת משמעת והיום נפרסם את תוצאותיה. מעבר לזה אין מה להוסיף, יש לו חוזה לעוד שנה וכרגע הוא שחקן הפועל באר שבע. למה כרגע? כי אין פה מישהו שיכול להבטיח שהוא יהיה פה מחר".

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת בטקס חנוכת חנות המועדון. דני מרון
אלונה ברקת בחנות המועדון החדשה/דני מרון
אליאל פרץ ושחקני הפועל באר שבע. דני מרון
גם המצטרף הטרי אליאל פרץ הגיע לאירוע/דני מרון

לאחר מסיבת העיתונאים החגיגית, המועדון קיים אירוע חגיגי לפתיחת חנות האוהדים בגרנד קניון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully