וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם לא למדריד, קיליאן לעולם לא היה עוזב את פ.ס.ז'"

ההתנהלות סביב המעבר ("אין חרטות. אולי לא עשה הכל נכון, אבל הוא מעולם לא שיקר. תמיד אמר לנשיא שהוא ילך לריאל") והסכסוך סביב הכסף ("אם לא תהיה ברירה, נלך לבית משפט"). אמו של אמבפה התייחסה לסוגיות הבוערות

קיליאן אמבפה מוצג בריאל מדריד לצד נשיא המועדון פלורנטינו פרס/רויטרס

יום לאחר שהתרגשה עד דמעות כשבנה הוצג לעיני 80,000 איש בסנטיאגו ברנבאו, פאיזה למארי, אמו של קיליאן אמבפה והסוכנת שלו, התראיינה ל"לה פריזיאן" והתייחסה למעבר המרעיש ולפרידה מפריז סן ז'רמן בצל המחלוקת הכספית בין הצדדים.

הצרפתי בן ה-25 היה יכול לעבור לריאל מדריד לפני שנתיים, אבל ביצע פניית פרסה והחליט להישאר בפריז סן ז'רמן. למארי מסבירה שהוא לא מתחרט על כך: "כשאתה יליד פריז וגדלת בבונדי, זה מיוחד לשחק בפארק דה פראנס. קיליאן מעולם לא שיקר, הוא תמיד אמר לנשיא שיום אחד הוא יעזוב לריאל. ברור שכאשר הרגע מגיע, זה מסובך. אבל אם זה לא היה למדריד, הוא לעולם לא היה עוזב את פריז סן ז'רמן. זה לא היה קל, אבל אין חרטות. אין ספק שזה היה קשה מאוד עבור קיליאן".

אמו של הכוכב הודתה שאולי הוא טעה בצעדים מסוימים בדרך החוצה מפריז סן ז'רמן: "מבחוץ אפשר לומר שהוא לא עשה הכל טוב. אבל כשנחשפים לפרטים הקטנים... אולי הוא לא עשה הכל נכון, אבל למען האמת - הוא למד לקחים. גם אותי תקפו, אבל לדעתי תמיד היינו הוגנים".

קיליאן אמבפה, ריאל מדריד. David Ramos, GettyImages
"הוא תמיד אמר שילך לריאל מדריד". קיליאן אמבפה/GettyImages, David Ramos

בין אמבפה למועדון מעיר האורות ישנם פערים בנוגע למענקים ומשכורות שלא שולמו לו. על כך אמרה אמו: "אני סומכת על פריז סן ז'רמן שהדברים יחזרו לנורמה. בדיוק קיבלנו מכתב מהם. החלטות יתקבלו. לפעמים, בפרידות, צריך להחליט מי מקבל את הטלוויזיה ומי את הרהיטים, או הרכב. אני מקווה שזה לא יכתים את כל מה שחווינו, אני רוצה לזכור את הצד היפה של פריז סן ז'רמן. אם לא תהיה ברירה, נלך לבית משפט. אני מקווה שהחוזה שחתמנו עליו לפני שנתיים יכובד".

למארי גם נתנה לפריזאים קרדיט על התפתחותו של החלוץ: "אפשר להודות למונאקו על זה שקיליאן הגיע למדריד, אבל גם לפריז. זו עדיין הייתה פריז סן ז'רמן מי שסמכה עליו בגיל 18 ושילמה עליו סכום כזה. אני חושבת שהוא עשה להם טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully