וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה הוצג בריאל מדריד ונישק את הסמל: "החלום התגשם"

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 14:37

היום הגדול הגיע: הכוכב הצרפתי הוצג בסנטיאגו ברנבאו לצד הנשיא פלורנטינו פרס: "ברוך הבא לאצטדיון הקסם, בו משחקים הגדולים בעולם". אמבפה הנרגש: "על זה פנטזתי מאז שהייתי ילד, אני מאושר". צפו בתיעוד מ"היום ההיסטורי"

קיליאן אמבפה מוצג בריאל מדריד/צילום: רויטרס. עריכה: ניר חן

יום חג בריאל מדריד: אלופת אירופה הציגה היום (שלישי) את קיליאן אמבפה, הכוכב הצרפתי שחתם בשורות הבלאנקוס אחרי שנים ארוכות של ציפייה והמתנה של כל הצדדים. בספרד עוקבים בעניין רב אחרי אירועי היום, כשאצטדיון סנטיאגו ברנבאו צפוי להיות מלא ב-80 אלף צופים שיריעו לצרפתי המוכשר אחרי ההעברה המתוקשרת.

על פי הדיווחים בספרד, אמבפה ירוויח 15 מיליון יורו לעונה בריאל (השכר הכי גבוה במועדון), וזה אחרי שקיבל מענק חתימה של 150 מיליון יורו (מאחר שהגיע בחינם מצרפת עם תום חוזהו, אחרי שש שנים בפריז סן ז'רמן).

קיליאן אמבפה, ריאל מדריד. GettyImages
הנה זה בא. קיליאן/GettyImages
קיליאן אמבפה מנשק את הסמל של ריאל מדריד. רויטרס
ברגע הזה הקהל השתגע. אמבפה מנשק את הסמל/רויטרס

14:00: הכוכב קיבל את רשות הדיבור. "אני שחקן ריאל מדריד, וואו", אמר אמבפה הנרגש, ונישק את הסמל בעוד הקהל יוצא מגדרו, "אני מאושר, אני מבין שהחלום שלי התגשם, פנטזתי על היום הזה מאז שהייתי ילד. מדהים להיות כאן, מדהים". עם קול רועד, אמבפה הוסיף: "אני לא הולך לדבר יותר, כי אפרוץ בבכי". בהמשך הוסיף: "אחת, שתיים שלוש - קדימה מדריד!", כשרבבות האוהדים שואגים עמו.

13:52: פלורנטינו בירך את אמבפה, שעלה לראשונה לדשא בברנבאו עם חולצת ריאל מדריד הלבנה: "אתה כאן כי על זה תמיד חלמת. כולם מדברים על קסם הברנבאו, וכעת הקהל פה מקבל אותך, ויהיה לצדך עד הסוף. האהבה שתקבל פה תסייע לך להתגבר על הקשיים. אתה לובש את החולצה הלבנה, החולצה של 15 הגביעים".

קיליאן אמבפה מניף ידיו במדי ריאל מדריד. רויטרס
כן, זה קרה. אמבפה/רויטרס
קיליאן אמבפה, ריאל מדריד, לצד נשיא המועדון פלורנטינו פרס. רויטרס
קיליאן אמבפה, ריאל מדריד, לצד נשיא המועדון פלורנטינו פרס/רויטרס
שחקן ריאל מדריד קיליאן אמבפה לצד פלורנטינו פרס. האתר הרשמי של ריאל מדריד, אתר רשמי
שחקן ריאל מדריד קיליאן אמבפה לצד פלורנטינו פרס/אתר רשמי, האתר הרשמי של ריאל מדריד

13:35: נשיא המועדון פלורנטינו פרס עלה על הבמה ופתח את דבריו: "זהו יום היסטורי". פרס הוסיף: "ברכות על הזכייה ביורו! הנבחרת הטובה באירופה. מדרידיסטאס, תודה שהגעתם לפה ביום המיוחד הזה, זה עונג גדול להציג פה שחקנים חדשים באצטדיון שלנו. זה מועדון עולמי, שאהוב בכל קצוות תבל, ושומר על ערכיו תמיד. באצטדיון הזה עשינו היסטוריה, והוא ימשיך להציג את הכדורגלנים הטובים בעולם".

13:27: פלורנטינו פרס, זינדין זידאן וההורים של קיליאן אמבפה כבר תפסו את מקומם באצטדיון לקראת טקס הצגתו. הקהל בברנבאו מגיב בהתרגשות לסרטונים של המסך, כולל תמונות של אמבפה בצעירותו עם זידאן, וכילד חוגג שער עם התנועה המפורסמת של כריסטיאנו - כשכל הקהל שואג ביחד "סיווווווו".

קיליאן אמבפה לצד הגביעים של ריאל מדריד. רויטרס
קיליאן אמבפה לצד הגביעים של ריאל מדריד/רויטרס
שחקן ריאל מדריד קיליאן אמבפה בין הוריו. רויטרס
שחקן ריאל מדריד קיליאן אמבפה בין הוריו/רויטרס
נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס לצד זינדין זידאן, בהצגתו של קיליאן אמבפה. רויטרס
נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס לצד זינדין זידאן, בהצגתו של קיליאן אמבפה/רויטרס
ווילפריד אמבפה, פאיזה למארי, ההורים של קיליאן אמבפה, בהצגתו של הכדורגלן בקבוצתו החדשה ריאל מדריד. PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP, GettyImages
ווילפריד אמבפה, פאיזה למארי, ההורים של קיליאן אמבפה, בהצגתו של הכדורגלן בקבוצתו החדשה ריאל מדריד/GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP

12:28: לפי "מארקה", אין למצוא יותר את החולצה של אמבפה בחנות של ריאל מדריד - כל הסחורה שהגיעה, נמכרה תוך זמן קצר.

12:20: לצד נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס: קיליאן אמבפה חתם על חוזהו בקבוצתו החדשה, והציג לצדו את החולצה מספר 9 בלבן.

12:00: פורסמה תמונה ראשונה של הכוכב מהבדיקות הרפואיות. אמבפה עבר אותן בהצלחה - אף ששבר את האף לפני חודש פחות יום בשלב הבתים של היורו, ונזקק למסיכה בהמשך דרכו בטורניר.

11:40: בספרד כבר פרסמו תמונות של הבמה המיוחדת שתוצב באצטדיון במהלך הצגת השחקן, כשמאחוריו ניצבים 15 הגביעים שבהם זכה המועדון והוכתר כאלוף אירופה.

אמבפה לצד פלורנטינו

ציטוט ראשון של אמבפה!

שחקן ריאל מדריד קיליאן אמבפה לצד פלורנטינו פרס. האתר הרשמי של ריאל מדריד, אתר רשמי
שחקן ריאל מדריד קיליאן אמבפה לצד פלורנטינו פרס/אתר רשמי, האתר הרשמי של ריאל מדריד
הצגת קיליאן אמבפה כשחקן ריאל מדריד. David Ramos, GettyImages
15 הגביעים מחכים. ברנבאו/GettyImages, David Ramos
החנות של ריאל מדריד מציגה את החולצה של קיליאן אמבפה. רויטרס
החנות של ריאל מדריד מציגה את החולצה של קיליאן אמבפה/רויטרס

התורים כדי להיכנס לברנבאו

10:04: הצרפתי סיפק "ציטוט" ראשון, כאשר בעודו חותם למעריציו נשאל האם זו הגשמת חלום, וענה "ללא ספק". כידוע, אמבפה הצהיר לא פעם שכילד היה אוהד ריאל מדריד ומעריץ של כריסטיאנו רונאלדו. היום, כמו אלילו, הוא ימלא את הברנבאו ברבבות אוהדים שרק רוצים לארות אותו במדים הלבנים לראשונה.

9:40: אמבפה נראה במשרדי ריאל מדריד, וכבר חתם לאוהדים נרגשים על חולצות. הבדיקות הרפואיות, יש לציין, הן לא רק לפרוטוקול, אלא גם כדי לקבוע האם אמבפה צריך לעבור ניתוח באף אחרי הפגיעה בפניו והפציעה שספג במהלך היורו, שכפתה עליו לשחק עם מסיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully