וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מריה ימשיך בנבחרת בכל זאת? "הוא אוהב את הרעיון"

הארגנטינאי האגדי סיים את הקריירה הבינלאומית בתום הקופה אמריקה, אבל עשוי לערוך הופעת פרידה על אדמתו בספטמבר: "יבוא בשמחה"

תקציר הניצחון 0:1 של ארגנטינה על קולומביה בגמר הקופה אמריקה/ספורט1

אנחל די מריה דאג להדגיש שוב ושוב כי גמר הקופה אמריקה בו הניף תואר יבשתי שני ברציפות היה המשחק האחרון שלו בקריירה במדי נבחרת ארגנטינה, אבל הערב (רביעי) נפתחה מחדש הדלת להופעה אחת נוספת של "האטרייה" בצבעי התכלת-לבן של אלופת העולם.

די מריה סיפר בסיום הגמר כי במהלך החיבוק הארוך בינו למאמן ליונל סקאלוני, האחרון ניסה לשכנע אותו לשחק עוד פעם אחת בנבחרת "בשביל התשואות", אולם הכוכב בן ה-36 הסביר שהוא מוכן להגיע למשחק הבא, אבל "לא בשביל לשחק".

עם זאת, בארגנטינה דווח כי ההתאחדות המקומית מכינה לו טקס הוקרה שיתקיים במשחק מוקדמות המונדיאל נגד צ'ילה באצטדיון המונומנטל ב-5 בספטמבר, ומהר מאוד גם עלה הרעיון שדי מריה יעלה לשחק 11 דקות (כמו המספר על גב החולצה שלו) כדי שהקהל יריע לו עוד פעם אחת.

אשתו של השחקן, חורחלינה קרדוסו, הציתה מחדש את התקוות כשאמרה בריאיון לרדיו ארגנטיני: "שמעתי שרוצים לערוך לו משחק פרידה בארגנטינה. לא יודעת אם זה יהיה בדיוק ככה, שהוא ישחק 11 דקות, אבל הרעיון מצוין. מגיע לו ולאנשים שרוצים לראות אותו ולא היו יכולים לנסוע לקופה אמריקה. הוא אוהב את הרעיון וגם אני. אם יארגנו את זה, הוא יבוא בשמחה כי אנשים רוצים להיפרד ממנו ושני הצדדים ראויים לזה".

אנחל די מריה, נבחרת ארגנטינה. JUAN MABROMATA/AFP, GettyImages
יגיע בכל זאת להופעה אחרונה בבית? די מריה נפרד מאוהדי נבחרת ארגנטינה בארצות הברית/GettyImages, JUAN MABROMATA/AFP

די מריה מדורג שלישי בכל הזמנים בהופעות בנבחרת ארגנטינה, ושני בבישולים רק לליאונל מסי. כזכור, הוא כבש נגד ברזיל בגמר הקופה אמריקה 2021 שבו קטעה האלביסלסטה בצורת של 28 שנים ללא תואר, בהמשך מצא את הרשת גם בפינליסימה מול איטליה, ובגמר גביע העולם בקטאר רשם את השער הכי גדול בקריירה, כשהבקיע נגד צרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully