וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכי התחלף בדמעות של אושר: מסי התפרק, ואז הגיע לאוטרו

תמונות מרגשות במיאמי: הפרעוש מירר בבכי על הספסל אחרי שנפצע והוחלף, מרטינס הקדיש לו את שער הניצחון וזכה לשבחים מסקאלוני ("ידענו שיעלה מהספסל ויבקיע"). די מריה נפרד כאלוף: "נכתב מלמעלה שכך זה יסתיים". חאמס רודריגס נבחר לשחקן הטורניר

תקציר הניצחון 0:1 של ארגנטינה על קולומביה בגמר הקופה אמריקה/ספורט1

תמונות מרגשות במיאמי: אחרי הפארסה שקדמה לגמר הקופה אמריקה, קיבלנו רגע ספורטיבי טהור, שהמחיש את המחויבות של ליאו מסי.

הפרעוש שנפצע במהלך המחצית הראשונה ונאלץ לצאת במחצית השנייה, נראה ממרר בבכי על הספסל, כשהוא מתקשה לעכל את העובדה שאין ביכולתו לסיים את הגמר ולעזור לחבריו להניף את הגביע בפעם השנייה ברציפות, ובפעם ה-16 של ארגנטינה בכל הזמנים.

אבל התמונות הכואבות התחלפו בין רגע בדמעות של אושר, לאחר שלאוטרו מרטינס כבש את שער הניצחון בדקה ה-112. מרטינס רץ לעבר מסי מיד לאחר שכבש, הקדיש לו את השער וחיבק אותו. מסי שוב נראה בדמעות, אולי במשחקו האחרון במדי הנבחרת, והרגשות התפרצו עם שריקת הסיום.

גם אנחל די מריה, שכבש הודיע כי מדובר במשחקו האחרון במדים הלאומיים, סיים את הקריירה המרשימה כאלוף, וגם הוא התקשה לעצור את הדמעות.

להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

רבבות יצאו לחגוג בכיכר אובליסקו

את הגביע הניף מסי יחד עם די מריה וניקולאס אוטמנדי, שניים מהשחקנים הוותיקים בנבחרת, בני דורו, שפורשים כעת מהמדים הלאומיים. עדיין לא ברור אם מסי ימשיך בנבחרת או לא, אבל לעת עתה, הוא נראה שמח בחלקו, וחגג את הזכייה עם חיבוק ארוך עם ליונל סקאלוני, ותמונות למזכרת עם ילדיו שירדו לכר הדשא.

די מריה, כאמור, נפרד מהמדים הלאומיים אחרי 145 הופעות וחמישה תארים. "היה כתוב בכוכבים שככה הסיפור הזה יסתיים. חלמתי להיפרד מהנבחרת עם הקופה, וזה בדיוק מה שקרה. אין מילים לתאר מה קורה לי בגוף עכשיו", אמר די מריה. "מבחוץ, זה אולי נראה קל לזכות בטורניר הזה. אבל כבר הייתי בצד השני של המתרס, והפסדתי משחקים מכריעים בעבר. אני אסיר תודה לדור הזה, שנתן את כל כולו. בזכות האנשים האלה הגעתי לפסגות הכי גבוהות שדמיינתי".

עוד לפני ההנפה, הוכתרו לאוטרו מרטינס כמלך שערי הטורניר וחאמס רודריגס כשחקן המצטיין, תואר בוודאי לא מנחם אותו אחרי ההפסד האכזרי. באשר לחלוץ שגם הבקיע את שער הניצחון בגמר, אחרי המשחק אמר סקאלוני שזו הייתה חלק מהתוכנית: "הוצאתי את לאוטרו מרטינס מההרכב ואני יודע עד כמה זה היה לו קשה וכואב, אבל חשבנו שהוא יכול לעלות מהספסל ולהבקיע וזה מה שקרה. אמרנו את זה על הספסל".

המאמן גם התייחס לפציעה של מסי: "ליאו נולד כדי להיות על הדשא, הוא אף פעם לא רוצה לצאת מהמגרש ולא לנטוש את החברים שלו".

לסיכום אמר המאמן שמונה למאמן נבחרת ארגנטינה לאחר הכישלון שלה ברוסיה ב-2018 והוביל אותה לשלוש זכיות רצופות בקופה אמריקה ובמונדיאל בין לבין: "כל עוד אנחנו זוכים בתארים, הכל בסדר. יגיע היום שנפסיד ואז היופי יהיה בבנייה מחדש. אם נפסיד יום אחד, זה יהיה יפה לראות אותנו מתחילים מחדש. נשארו לי שנתיים בחוזה, אתם צריכים לומר לנשיא להחתים אותי ל-15 שנים נוספות ואחתום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully