וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגישות בארה"ב וההצעות מה-NBA: מאחורי חתימת בוורלי

ביוון חשפו פרטים נוספים על "הפצצה של הקיץ" וטענו: דדאס העלה את השם, הפגישות הסודיות הצליחו, שתי הצעות מה-NBA נדחו. ויש גם מחמאות גדולות להפועל תל אביב: "הקיץ הזה לא שייך לקבוצת יורוליג - אלא להם. נראה שבקרוב יגיעו לשם"

דריבל, 16.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

לא רק בישראל - גם באירופה מנסים לעכל את ההחתמה המדהימה של פטריק בוורלי בהפועל תל אביב. "הקיץ הזה לא שייך לאף קבוצת יורוליג, אלא לקבוצת יורוקאפ שאפתנית שיכול מאוד שתגיע למפעל האירופי הבכיר. הפועל תל אביב גנבה את ההצגה", כתב העיתונאי היווני כריסטוף צלטאס ב"ספורטל".

"הקבוצה הזו מחוללת נסים בקיץ, כי הם רוצים לנשל את מכבי תל אביב מכס המלכות", הוסיף. "ההתחלה היתה עם ג'ו רגלנד, ג'ונתן מוטלי ונועם יעקב, אבל ההמשך עוד יותר מרשים - מרכוס פוסטר, בן בנטיל, איש וויינרייט, והדובדבן על הקצפת - פטריק בוורלי, הפצצה של הקיץ".

צלטאס חשף חלק מהגעים בין הצדדים - מתברר שהכל התחיל עם סטפנוס דדאס, שאימן את הרכז ברוסיה לפני 12 שנה. "הוא הכיר אותו היטב ושם את השם שלו על השולחן כאופציית חיזוק", נכתב. "הוא מכיר את האופי של פטריק ומוכן להתמודד עם המלאכה העדינה של לנהל אותו. בגלל זה הקבוצה עשתה הכל כדי להחתימו".

בימים האחרונים, כך נטען, משלחת של הפועל תל אביב שטסה לליגת הקיץ בלאס וגאס נפגשה עם בוורלי ונציגיו. "חמשת הימים האחרונים היו סוערים", נכתב. "בו בזמן, לבוורלי היו הצעות מסין - אבל גם מה-NBA. לאחרונה דטרויט ויוסטון הביעו עניין, לא עם חוזים גדולים אלא עם חוזי מינימום. בוורלי לא היה מעוניין. נציגיו רצו לעניין אותו בשוק האירופי, אבל הם לא היו צריכים - כי הפועל כבר עשתה את המהלך שלה. אנשי הפועל גרמו לו להרגיש מאוד בנוח".

שחקן הכדורסל פטריק בוורלי במדי מילווקי. Stacy Revere, GettyImages
הפועל תל אביב ניצחה את הקיץ? בוורלי/GettyImages, Stacy Revere

בוורלי, 36, 1.88, שיחק בעונה האחרונה 73 משחקי ליגה במדי פילדלפיה ומילווקי, בהם קלע 6.2 נקודות בממוצע, מסר 2.9 אסיסטים וקלט 3.3 ריבאונדים. בנוסף, ב-6 משחקי פלייאוף במדי מילווקי, קלע 8.2 נקודות בממוצע ומסר 5.5 אסיסטים.

הגארד האמריקני, ששיחק ב-666 משחקי ליגה ו-77 משחקי פלייאוף ב-NBA, רשם את הופעת הבכורה שלו בליגה הטובה בעולם בינואר 2013 במדי יוסטון, שם שיחק עד סוף עונת 2016/2017. לאחר מכן שיחק 4 עונות בקליפרס, שם נבחר בעונתו הראשונה לחמישיית ההגנה של הליגה, ושיחק גם לצד שחקן הקבוצה ג'ונתן מוטלי.

הוא המשיך לעונה אחת במינסוטה, עונה נוספת בלייקרס, חצי עונה בשיקגו ועוד עונה בפילדלפיה לפני שהגיע בפברואר האחרון למילווקי. לפני קריירת ה- NBA הארוכה בברלי הספיק לשחק באירופה בדניפרו האוקראינית, אולימפיאקוס היוונית איתה שיחק גם ביורוליג, וספרטק סנט פטרסבורג הרוסית, שם שיחק תחת מאמן הפועל תל אביב כיום סטפנוס דדאס, שהיה אז עוזר המאמן של הקבוצה. בוורלי אף נבחר באותה העונה לשחקן המצטיין ביורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully