וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: פטריק בוורלי חתם בהפועל תל אביב

האדומים ממשיכים להדהים ואחרי ההחתמות של רגלנד, מוטלי, פוסטר ועוד, הם צירפו את הרכז בן ה-36 שכיכב במשך שנים ב-NBA. עופר ינאי: "חלק מהגשמת הרצון שלנו לבנות קבוצה שתיאבק על כל התארים"

דריבל, 11.7/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל תל אביב לא עוצרת. סגנית האלופה ממשיכה במסע החיזוק המשוגע שלה והיום (שלישי) היא הודיעה על החתמתו של לא אחר מאשר פטריק בוורלי. הגארד האמריקאי בן ה-36, שקבוצתו האחרונה הייתה מילווקי באקס, אינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה ב-NBA והוצע לקבוצת המיליונים של עופר ינאי. בהפועל שקלו את האפשרות והלכו על המהלך המסקרן הזה, כאשר הוא יחבור לכוכבים נוספים שכבר חתמו כמו ג'ו רגלנד, ג'ונתן מוטלי, מרכוס פוסטר ואחרים.

בוורלי, 36, 1.88, שיחק בעונה האחרונה 73 משחקי ליגה במדי פילדלפיה ומילווקי, בהם קלע 6.2 נקודות בממוצע, מסר 2.9 אסיסטים וקלט 3.3 ריבאונדים. בנוסף, ב-6 משחקי פלייאוף במדי מילווקי, קלע 8.2 נקודות בממוצע ומסר 5.5 אסיסטים.

הגארד האמריקני, ששיחק ב-666 משחקי ליגה ו-77 משחקי פלייאוף ב-NBA, רשם את הופעת הבכורה שלו בליגה הטובה בעולם בינואר 2013 במדי יוסטון, שם שיחק עד סוף עונת 2016/2017. לאחר מכן שיחק 4 עונות בקליפרס, שם נבחר בעונתו הראשונה לחמישיית ההגנה של הליגה, ושיחק גם לצד שחקן הקבוצה ג'ונתן מוטלי.

הוא המשיך לעונה אחת במינסוטה, עונה נוספת בלייקרס, חצי עונה בשיקגו ועוד עונה בפילדלפיה לפני שהגיע בפברואר האחרון למילווקי. לפני קריירת ה- NBA הארוכה בברלי הספיק לשחק באירופה בדניפרו האוקראינית, אולימפיאקוס היוונית איתה שיחק גם ביורוליג, וספרטק סנט פטרסבורג הרוסית, שם שיחק תחת מאמן הפועל תל אביב כיום סטפנוס דדאס, שהיה אז עוזר המאמן של הקבוצה. בוורלי אף נבחר באותה העונה לשחקן המצטיין ביורוקאפ.

פטריק בוורלי, שחקן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
בדרך לישראל. פטריק בוורלי במדי מילווקי/אתר רשמי, הפועל תל אביב

בעלי הקבוצה עופר ינאי: "הצוות המקצועי מגדיר מיהם השחקנים הטובים והמתאימים ביותר בכל עמדה, אנחנו עושים הכל כדי להביא אותם - ולרוב מצליחים. ההצטרפות של פטריק, שחקן יוצא דופן עם מוטיבציה עצומה לנצח, היא קודם כל חלק משמעותי מהגשמת הרצון שלנו לבנות מועדון חזק וקבוצה עמוקה יותר שתלחם על כל התארים, אך בנוסף מדובר בשחקן שעצם החתימה שלו בהפועל תל אביב תהפוך אותו לשגריר חשוב של הכדורסל ושל ישראל, בטח בתקופה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully