וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוורלי: "אפילו לא הייתי צריך לנהל מו"מ, נתנו לי הכל"

הרכז דיבר בפודקאסט שלו על ההחלטה המרעישה לעזוב את ה-NBA ולחתום בהפועל תל אביב: "הם מוכנים לקדם את הפודקאסט שלי, למכור מרצ'נדייז באולם, לעשות הרבה דברים. אני סופר-נלהב"

דריבל, 16.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

הלם גדול בעולם הכדורסל לאור החתימה המרעישה של פטריק בוורלי בהפועל תל אביב אמש (שלישי). הלילה שחרר הרכז בן ה-36 טיזר מהפודקאסט שלו, ובו הסביר מדוע החליט לעזוב את ה-NBA לטובת קבוצת יורוקאפ. הפרק המלא יעלה ב-18:00 שעון ישראל.

"התחלתי את הקריירה באירופה, אם אתה שחקן צעיר - לך תשחק, אם מישהו מתכוון לשלם לך כדי לשחק, לך לשחק", אמר בוורלי, שרמז כי לא קיבל הצעה קונקרטית מקבוצת NBA, ובמקום זאת עליו היה לחכות, ואולי לנסות להרשים קבוצה כזו או אחרת. "אני לא מתכוון לפרסם סרטונים שלי מתאמן בספטמבר ואוקטובר. אם אתה צעיר, אתה לוקח את הצ'אנסים שלך. אתה לוקח את הצ'אנס על ה-NBA, אירופה. אבל כשאתה מבוגר, וחווית הכל, אתה שוקל את האפשרויות שלך".

בוורלי הוסיף וסיפר: "אני בן 36. אני יכול לשחק עד גיל 40, יש לי עוד המון כדורסל לשחק, אני שומר על הגוף שלי, עשיתי המון כסף. אני רוצה את הטוב ביותר מהמשחק כרגע".

בין היתר, סיפר כי העובדה שהאדומים מאפשרים לו להמשיך ולהקליט את הפודקאסט האהוב שלו שיחקה תפקיד: "אני חושב שאפשר להמשיך את הפודקאסט, יהיה מגניב לשלב בו מדינה נוספת. הכסף שהם זורקים - אפילו לא הייתי צריך לנהל משא ומתן, הם נתנו לי כל מה שרציתי. הם מוכנים לקדם את הפודקאסט, למכור מרצ'נדייז באולם, הם מוכנים לעשות הרבה דברים. אני סופר-נלהב".

בוורלי, 36, 1.88, שיחק בעונה האחרונה 73 משחקי ליגה במדי פילדלפיה ומילווקי, בהם קלע 6.2 נקודות בממוצע, מסר 2.9 אסיסטים וקלט 3.3 ריבאונדים. בנוסף, ב-6 משחקי פלייאוף במדי מילווקי, קלע 8.2 נקודות בממוצע ומסר 5.5 אסיסטים.

הגארד האמריקני, ששיחק ב-666 משחקי ליגה ו-77 משחקי פלייאוף ב-NBA, רשם את הופעת הבכורה שלו בליגה הטובה בעולם בינואר 2013 במדי יוסטון, שם שיחק עד סוף עונת 2016/2017. לאחר מכן שיחק 4 עונות בקליפרס, שם נבחר בעונתו הראשונה לחמישיית ההגנה של הליגה, ושיחק גם לצד שחקן הקבוצה ג'ונתן מוטלי.

הוא המשיך לעונה אחת במינסוטה, עונה נוספת בלייקרס, חצי עונה בשיקגו ועוד עונה בפילדלפיה לפני שהגיע בפברואר האחרון למילווקי. לפני קריירת ה- NBA הארוכה בברלי הספיק לשחק באירופה בדניפרו האוקראינית, אולימפיאקוס היוונית איתה שיחק גם ביורוליג, וספרטק סנט פטרסבורג הרוסית, שם שיחק תחת מאמן הפועל תל אביב כיום סטפנוס דדאס, שהיה אז עוזר המאמן של הקבוצה. בוורלי אף נבחר באותה העונה לשחקן המצטיין ביורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully