וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממתין לקונקשן לארץ ואנשים מסביב לא מבינים למה אני דומע"

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 21:35

עופר ינאי, הבעלים של הפועל תל אביב, צייץ לאחר החתמת בוורלי: "ביחד אנחנו בלתי ניתנים לעצירה". המנהל המקצועי חינאס: "פטריק הראה הרבה כבוד למועדון"

דריבל, 16.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל תל אביב השלימה הערב (שלישי) את אחת ההחתמות הגדולות שידע הכדורסל הישראלי בשנים האחרונים, כשצירפה את פטריק בוורלי עם חוזה לשנתיים.

הבעלים עופר ינאי אמר לאחר החתימה: "הצוות המקצועי מגדיר מיהם השחקנים הטובים והמתאימים ביותר בכל עמדה, אנחנו עושים הכול כדי להביא אותם - ולרוב מצליחים. ההצטרפות של פטריק, שחקן יוצא דופן עם מוטיבציה עצומה לנצח, היא קודם כל חלק משמעותי מהגשמת הרצון שלנו לבנות מועדון חזק וקבוצה עמוקה יותר שתלחם על כל התארים, אך בנוסף מדובר בשחקן שעצם החתימה שלו בהפועל תל אביב תהפוך אותו לשגריר חשוב של הכדורסל ושל ישראל, בטח בתקופה הזו".

בציוץ לאחר מכן הוסיף ינאי: "בשדה תעופה ב-LA ממתין לקונקשן לארץ, אנשים מסביב לא מבינים למה אני דומע. ביחד - אנחנו בלתי ניתנים לעצירה".

המנהל המקצועי ג'ורג' חינאס: "זה יום מרגש מאוד. פטריק בוורלי מצטרף למשפחת הפועל תל אביב. אני רוצה להודות לבעלים ולכל ההנהלה שגרמו לזה לקרות, וכמובן להודות גם לפטריק, שבמהלך המגעים והפגישה איתנו הראה כבוד גדול למועדון. פטריק נלהב מאוד לקראת המהלך, הוא רעב מאוד ומוכן להוכיח ולהילחם עבור המועדון והאוהדים".

הגארד האמריקני בן ה-36, ששיחק ב-666 משחקי ליגה ו-77 משחקי פלייאוף ב-NBA, רשם את הופעת הבכורה שלו בליגה הטובה בעולם בינואר 2013 במדי יוסטון, שם שיחק עד סוף עונת 2016/2017. לאחר מכן שיחק 4 עונות בקליפרס, שם נבחר בעונתו הראשונה לחמישיית ההגנה של הליגה, ושיחק גם לצד שחקן הקבוצה ג'ונתן מוטלי.

הוא המשיך לעונה אחת במינסוטה, עונה נוספת בלייקרס, חצי עונה בשיקגו ועוד עונה בפילדלפיה לפני שהגיע בפברואר האחרון למילווקי. לפני קריירת ה- NBA הארוכה בוורלי הספיק לשחק באירופה בדניפרו האוקראינית, אולימפיאקוס היוונית איתה שיחק גם ביורוליג, וספרטק סנט פטרסבורג הרוסית, שם שיחק תחת מאמן הפועל תל אביב כיום סטפנוס דדאס, שהיה אז עוזר המאמן של הקבוצה. בוורלי אף נבחר באותה העונה לשחקן המצטיין ביורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully