וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה ברשימות שלנו זמן רב": באיירן החתימה את ים מדר

הבווארים הציגו את הרכז הישראלי שחתם לשנתיים, ואמר: "אפגין את הכבוד הראוי למועדון היסטורי". המנהל המקצועי: "דיברנו איתו כבר בשנה שעברה"

באיירן מינכן הודיעה רשמית: ים מדר חתם בקבוצה עד 2026. אחרי שסיכם את תנאיו לפני כשבוע וחצי, הרכז הישראלי הוצג היום (שלישי) בברכת "ברוכים הבאים" כשחקנה החדש של אלופת גרמניה, אליה עבר מפנרבחצ'ה בתום עונה אחת בטורקיה. בחוזהו של מדר בבאיירן ישנם סעיפי יציאה. הבווארים, אגב, נותרו כקבוצה היחידה שעוד לא מינתה מאמן לעונה הקרובה, לאחר שפאבלו לאסו עזב לטובת באסקוניה, אולם גורדון הרברט צפוי לעמוד על הקווים על פי ההערכות.

מדר, שזכה בפרס "הכוכב העולה" של היורוליג בעונת 2022/23, שיחק אז בפרטיזן בלגרד, שאת מדיה לבש במשך שתי עונות - הראשונה מתוכן ביורוקאפ. אשתקד עבר לפנרבחצ'ה תחת דימיטריס איטודיס, אלא שהיווני פוטר במהלך העונה והמחליף שלו שרונאס יאסיקביצ'יוס מיעט לשתף את הישראלי, שחיפש בשל כך בית חדש. ממוצעי היורוליג שלו בקבוצה מאיסטנבול עמדו על 4.3 נקודות ו-2 אסיסטים למשחק.

מדר, שיהיה הישראלי השני במינכן לצד דניאל פרץ שמשחק בקבוצת הכדורגל של באיירן, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "עם הניסיון שצברתי בשנתיים האחרונות, אתן הכל בתקווה להיות אפילו טוב יותר. באיירן מועדון היסטורי שכולם באירופה מכירים, ואני אפגין כלפי המועדון הזה את הכבוד הראוי ואתן 100% בכל משחק כדי שננצח כמה שיותר. בבונדסליגה אנחנו רוצים לבנות על מה שהושג בעונה שעברה, וביורוליג נשאף לטופ 8. אני מתרגש לקראת האתגר החדש הזה".

מרקו פשיץ', המנהל המקצועי של קבוצת הכדורסל בבאיירן מינכן, הוסיף: "ים היה ברשימות שלנו זמן רב, היו לנו שיחות אינטנסיביות בשנה שעברה ואנחנו שמחים שזה הסתדר הפעם. הוא אמנם שחקן צעיר מאוד עדיין, אבל כבר צבר המון ניסיון ובכל הקריירה שלו שיחק תמיד ברמות הכי גבוהות. האנרגיה, רוח הלחימה והמסירות שלו למשחק, יחד עם חוכמת המשחק והניסיון הטוב ביורוליג, מרכיבות חבילה שתעזור לנו מאוד בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully