וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תבדוק את הבוז למילסון במטרה לא לקרוע את החבל

16.7.2024 / 6:30

האלופה מנסה למנוע משבר חדש. מילסון כבר עמד לחזור, המאמן כבר רוצה להשתמש בשחקן הכישרוני, אבל בקבוצה יודעים ששריקות הבוז מהקהל באלוף האלופים רק מגבירות את המתח: "כשזה מגיע למילסון, אי אפשר לדעת איך יסתיים הסיפור"

תקציר: מכבי תל אביב גברה 0:2 על מכבי פתח תקוה במשחק אלוף האלופים/ספורט1

מכבי תל אביב תבדוק מה הוביל לאירוע שבו נשרקו לעבר פליסיו מילסון שריקות בוז בסיום המשחק אמש (שני) על גביע אלוף האלופים מול מכבי פתח תקוה (0:2). במועדון אין רצון או כוונה לייצר משבר מחודש מול השחקן והתכנית היתה לתת לו מספר דקות הערב במשחק האימון מול עירוני רמת השרון כדי להכין אותו לדקות מול סטיאווה בוקרשט בעוד שבוע ברומניה.

האירוע אמש על הדשא בבלומפילד לא היה טוב מבחינת המועדון, שלא רצה להעמיק את הקרע בין מילסון לקהל. בקבוצה רוצים את מילסון כחלק מרכזי בסגל לעונה הקרובה, אבל אירוע כמו שהיה אמש בין השחקן לאוהדים, עלול לפגוע במטרה של מכבי תל אביב - לשים מאחור את פרשת מילסון של החודש האחרון.

ערן זהבי לצד מילסון, מול אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
לקח את מילסון תחת חסותו וניסה להרגיע. זהבי/דני מרון

האם יהיו השלכות ואף מעבר לכך עוד מוקדם לקבוע, שכן השחקן הוכיח בחודש האחרון עד כמה הוא בלתי צפוי. "מכבי תל אביב לא רוצה דרמות, אבל כשזה מגיע למילסון, כנראה שאי אפשר לדעת איך יסתיים הסיפור", העידו גורמים בסביבת מכבי תל אביב.

מאמן מכבי תל אביב ז'רקו לאזטיץ' ביקש אמש במסיבת העיתונאים לפתור את הבעיה בהקדם כדי שהוא יוכל להשתמש במילסון במשחקים הקרובים. הסרבי העיד כי מילסון התאמן בצורה מלאה ובהתלהבות ביומיים האחרונים, ומכאן שהוא הסיק שמילסון רוצה להיות חלק ממכבי תל אביב. עכשיו הכדור בין השחקן לבין מכבי תל אביב ולא ברור לאן יבעטו את הכדור.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
מילסון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
רגע לא נעים. מילסון/דני מרון

לאזטיץ' אמר אתמול על מילסון: "צריך לנקות את השולחן ולפתור את זה מאחורי הקלעים, בדלתות סגורות. זה משהו פנימי שלנו. לא ראיתי בדיוק מה קרה אבל אני רוצה שחקנים שרוצים לשחק במכבי, נעשה את הטוב ביותר עבור הקבוצה וזה לא משנה על מי אנחנו מדברים עכשיו. אני מאמין שהוא רוצה להיות פה, אם הוא לא היה רוצה הוא לא היה חוזר לכאן. הוא נראה טוב באימון אתמול וגם היום. אני מאמין שהוא רוצה להיות פה ונראה בימים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully