וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ' על מילסון: "הוא רוצה להיות פה, צריך לפתור את זה"

15.7.2024 / 22:55

המתיחות במכבי תל אביב נמשכת: מילסון סירב להתקרב ליציע אחרי שספג שריקות בוז, זהבי משך אותו לעבר שער 11 על מנת להרגיע אותו ולפייס עם האוהדים. לאזטיץ': "צריך לפתור את זה מאחורי הקלעים". המאמן על הניצחון: "נראינו טוב ביחס למה שמצפים לראות אחרי 3 שבועות בלבד"

תקציר: מכבי תל אביב גברה 0:2 על מכבי פתח תקוה במשחק אלוף האלופים/ספורט1

מכבי תל אביב זכתה הערב (שני) בתואר הראשון של העונה, כשניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה במשחק "אלוף האלופים", ועלתה לחצי גמר גביע הטוטו. האלופה גברה על מחזיקת הגביע בזכות שערים של הקפטן ערן זהבי ומתן חוזז שעלה מהספסל ונהנה מבישול נהדר של נדב נידם שהצטרף גם הוא כמחליף.

ערן זהבי לצד מילסון, מול אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
לקח את מילסון תחת חסותו. זהבי/דני מרון

ז'ארקו לאזטיץ', שהעניק גם דקות ראשונות לטייריס אסנטה שעלה מהספסל, חגג תואר ראשון ופתח ברגל ימין את הקדנציה בתל אביב, אבל גם הוא ראה מהצד רגעים לא נעימים שהמחישו את המתיחות סביב מילסון. בסיום המשחק, כששחקני הקבוצה חגגו עם האוהדים את הזכייה, מילסון (שלא היה בסגל כמובן) ספג שריקות בוז מחלק מהאוהדים של מכבי תל אביב כשירד לדשא ושהה לצד השחקנים.

מילסון לא רצה ללכת לעבר הקהל, לאור היחס הלא נעים שקיבל, ומי שניסו להרגיע אותו ו"לפייס" את השחקן היו ערן זהבי ודור פרץ, כאשר הקטפן החליט להיות המפשר בין הצדדים. באיזשהו שלב זהבי ממש משך את מילסון וחיבק איתו, כשהוא מתקרב לעבר שער 11 על מנת לקחת אותו תחת חסותו ולהבהיר לקהל שמילסון כאן ונשאר ויש לעודד אותו - אבל עדיין השחקן שמע מעט מחאות נגדו - אחרי שכזכור לא התייצב למחנה האימונים של האלופה בניסיון לעבור קבוצה על מנת לשדרג את שכרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מילסון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
רגע לא נעים. מילסון/דני מרון

לאזטיץ' אמר בסיום על המשחק ועל הזכייה בתואר: "ראשית אני רוצה לברך את כולם, את השחקנים, הצוות, ההנהלה והקהל על התמיכה. נהניתי מאוד בזמן המשחק. אנחנו שלושה שבועות ביחד, זה משחק על תואר וניצחנו אבל זו ההתחלה שלנו, זה טוב לביטחון כדי להאמין יותר בדברים שאנחנו עובדים עליהם.

"היינו טובים ב-30 הדקות הראשונות, לחץ גבוה, עם הכדור ובלי הכדור, החלטות נכונות וגם החמצנו 3 מצבים בטוחים. אחר כך ירדנו קצת ברמת המשחק וברור שצריך לשפר עוד הרבה דברים בלחץ הגבוה ובמה שאנחנו רוצים להשיג עם הכדור ובלעדיו. היינו עייפים בהמשך המשחק ונתנו להם את הכדור יותר מדי בקלות. במיוחד בדקות האחרונות, המסירות היו לא נכונות ואיבדנו יותר מדי. היריבה שלנו התאוששה אחרי 30 דקות ושיחקה טוב, אני מאחל בהצלחה למאמן שלהם דן רומן, לא פשוט שמשחק בכורה שלך זה פה נגדנו. בשביל שבוע שלישי שלנו כקבוצה אנחנו בסדר. לא אהבתי שהיו יותר מדי מתפרצות, אני רוצה לשלוט יותר בכדור, להיות יותר בטוח במסירות שלנו אבל נראינו טוב ביחס למה שמצפים לראות אחרי 3 שבועות בלבד".

לאזטיץ' על מילסון: "צריך לנקות את השולחן ולפתור את זה מאחורי הקלעים, בדלתות סגורות. זה משהו פנימי שלנו. לא ראיתי בדיוק מה קרה אבל אני רוצה שחקנים שרוצים לשחק במכבי, נעשה את הטוב ביותר עבור הקבוצה וזה לא משנה על מי אנחנו מדברים עכשיו. אני מאמין שהוא רוצה להיות פה, אם הוא לא היה רוצה הוא לא היה חוזר לכאן. הוא נראה טוב באימון אתמול וגם היום. אני מאמין שהוא רוצה להיות פה ונראה בימים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully