וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקוביץ': "חלמתי על ווימבלדון כשפצצות עפו מעל ראשי"

אחרי העפלה שנייה ברציפות לגמר טורניר הטניס היוקרתי בתבל, שיאן הגרנד סלאמים בכל הזמנים ריגש ונזכר בילדותו: "בניתי גביעי ווימבלדון מכל חומר שרק מצאתי". וגם: הספקות לפני תחילת הטורניר ("לא לוקח את זה כמובן מאליו") והמפגש החוזר עם אלקראס: "אצטרך להיות בשיאי"

דריבל, 11.7/עריכת וידאו: זיו שטיינר

בגיל 37, נובאק ג'וקוביץ' העפיל לגמר גרנד סלאם 37. הסרבי הבלתי נגמר ניצח הערב (שישי) 4:6, 6:7 (2), 4:6 את לורנצו מוזטי בחצי גמר ווימבלדון, ובכך קבע לעצמו דייט לוהט עם קרלוס אלקראס ביום ראשון. מדובר בשחזור של הגמר מהשנה שעברה, בו ניצח הספרדי הצעיר - וכעת ההזדמנות של נולה לנקום.

"אמרתי את זה פעמים רבות - ווימבלדון זה חלום ילדות שלי", אמר ג'וקוביץ', שסופר 97 ניצחונות בווימבלדון - מקום רביעי בכל הזמנים ברשימת הגברים והנשים. לפניו רק סרינה וויליאמס (98), רוג'ר פדרר (105) ומרטינה נברטילובה (120). "כשהייתי בן שבע וראיתי פצצות עפות מעל ראשי, חלמתי להיות במגרש הכי חשוב בעולם - וזה כאן, ווימבלדון. בניתי בחדר הילדות שלי גביעי ווימבלדון מכל חומר שרק מצאתי".

הסרבי הוותיק, שהיה בספק לטורניר ולפרקים שוב נראה בשיאו, הוסיף ואמר: "אני מרוצה, אבל לא רוצה לעצור כאן. יש לי תמיכה מדהימה מהמשפחה, זה מסע מדהים ואני משתדל שלא לקחת את זה כמובן מאליו. הגעתי ללונדון שמונה ימים לפני פתיחת הטורניר ולא ידעתי אם אשחק. הכל היה פתוח עד ההגרלה. עשיתי כמה אימונים עם שחקנים טובים והוכחתי לעצמי שאני במצב מספיק טוב - לא רק להשתתף, אלא גם להגיע רחוק בטורניר. זו המנטליות שתמיד היתה לי".

הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ'. רויטרס
לא רוצה לעצור. ג'וקוביץ'/רויטרס

ג'וקוביץ' נשאל מה סוד ההצלחה שלו ואמר: "כולם רוצים לדעת את הסוד שלי, אבל אין דבר כזה. אני פשוט עובד עבודה קשה. כבר ראינו אלופים מדהימים ב-50 השנים האחרונות בענפי הספורט השונים, ויש לי הרבה במשותף איתם".

על המפגש החוזר עם אלקראס אמר: "הוא דוגמא נהדרת לשחקן צעיר שמוצא איזון בין החיים והטניס, על המשטח ומחוצה לו. הוא אחד מבני ה-21 הכי טובים שאי פעם ראינו, יש לו עתיד מזהיר. הוא יזכה בהרבה מאוד גרנד סלאמים, אבל אני מקווה שבימים הקרובים לא. רק כשאפרוש. הוא אחד השחקנים הכי שלמים שיש, אצטרך להיות בשיאי כדי לנצח אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully