וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחזור של השנה שעברה: ג'וקוביץ' ואלקראס בגמר ווימבלדון

שיאן הגרנד סלאמים בכל הזמנים התגבר על מוזטי עם 4:6, 6:7 (2), 4:6 וינסה לנקום ביום ראשון בספרדי הצעיר על הגמר הנפלא של 2023. האלוף המכהן חזר מפיגור מערכה ורשם 7:6 (1), 3:6, 4:6, 4:6 על מדבדב

דריבל, 11.7/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אשתקד נפגשו קרלוס אלקראס ונובאק ג'וקוביץ' בגמר ווימבלדון, כשהספרדי המוכשר ניצח 6:1, 6:7, 6:1, 3:6, 4:6. ביום ראשון הקרוב הם ייפגשו לשחזור הגמר הזה, לאחר שאלקראס הכניע בארבע מערכות את דניל מדבדב בחצי הגמר, בעוד ג'וקוביץ' לא התקשה יתר על המידה מול לורנצו מוזטי. אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

הטניסאי הספרדי קרלוס אלקראס. רויטרס
גמר נוסף. אלקראס/רויטרס

קרלוס אלקראס (3, ספרד) - דניל מדבדב (5, רוסיה) 7:6 (1), 3:6, 4:6, 4:6

האלוף המכהן רחוק ניצחון אחד מזכייה שנייה ברציפות בווימבלדון - וגרנד סלאם שני ברציפות בסבב אחרי שהניף גם את רולאן גארוס לפני קצת יותר מחודש. אלקראס עומד כעת על מאזן 0:5 מול חמשת המדורגים הבכירים שפגש השנה: הוא ניצח את יאניק סינר בחצי גמר אינדיאן וולס וחצי גמר רולאן גארוס, את מדבדב הערב ובגמר אינדיאן וולס, ואת סשה זברב בגמר רולאן גארוס.

הרוסי פתח היטב, שבר במשחקון הרביעי של המערכה הראשונה ועלה ל-1:3. אלקראס שבר בחזרה כדי לצמק ל-3:2, אך נשבר מיד לאחר מכן וראה את יריבו בורח ל-2:5. אלא שאז, רגע לפני שהוא מאבד אחיזה על המערכה, הצליח הספרדי לחזור עם שבירה משלו ואיזן ל-5:5. השניים הלכו לשובר שוויון, ושם העביר מדבדב הילוך וסגר עניין עם 6:7 (1).

הספרדי התאושש משובר השוויון המאכזב, פתח מצוין את הסט השני והשיג שבירה שעזרה להעלות אותו ל-1:4. את המערכה השנייה סגר עם 3:6, לאחר שלא אפשר למדבדב ולו אפשרות שבירה אחת בסט השני.

האלוף המכהן המשיך במומנטום, שבר במשחקון השלישי ודהר קדימה ל-1:3 במערכה השלישית. היכולת הזו נמשכה בדרך ל-4:6 בסט, בו ביצע יריבו שבע שגיאות בלתי מחויבות.

המערכה הרביעית החלה עם שבירה של אלקראס - ומיד שבירה של מדבדב. הספרדי הוסיף שבירה נוספת ועלה ל-3:4. משם מדבדב לא חזר, וראה את הספרדי בן ה-21 עומד בלחץ בדרך ל-4:6 וכרטיס לגמר.

עוד בוואלה!

עם Walla mobile מקבלים יותר! תוכניות סלולר במחיר משתלם

לכתבה המלאה
הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ'. Sean M. Haffey, GettyImages
יהיה חם. ג'וקוביץ'/GettyImages, Sean M. Haffey

לורנצו מוזטי (25, איטליה) - נובאק ג'וקוביץ' (2, סרביה) 6:4, 7:6 (2), 6:4

כעת כבר קל לשכוח שנובאק ג'וקוביץ' היה בספק מסוים בכלל לקחת חלק בטורניר הזה. אלא ששיאן הגרנד סלאמים בכל הזמנים התאושש בזמן, השתפר מסיבוב לסיבוב, וכעת הוא סופר גמר ווימבלדון שישי ברציפות. בארבעה מתוך החמישה גם זכה, והפעם הוא ינסה לכפר על ההפסד האחד שלו ברצף הזה - אשתקד, בחמש מערכות ליריבו ביום ראשון - קרלוס אלקראס. מוזטי, מנגד, מסיים את דרכו אחרי הגרנד סלאם הגדול בקריירה הצעירה שלו.

לאחר ששני השחקנים שמרו על ההגשות בחמשת המשחקונים הראשונים, העביר הסרבי הילוך, סיפק נקודה מופלאה, השיג שבירה ראשונה ועלה ל-2:5. האיטלקי לא ויתר, שבר בעצמו וצימק ל-5:4. ג'וקוביץ' התאושש, לא אפשר את השלמת הקאמבק, הגיב בשבירה מהירה וניצח 4:6 את הסט הראשון.

האיטלקי השיג שבירה מהירה בפתח המערכה השנייה ועלה ל-0:2. "הוא נראה אדיר", כתב ג'ון מקנרו נ-BBC. אלא שנולה שבר בחזרה בדרך ל-3:4. "האש עדיין בוערת בבטן שלו, גם בגיל 37", כתב ניק קיריוס. מוזטי לא אמר נואש, איזן ל-6:6 וכפה שובר שוויון, תוך כדי טניס יוצא מהכלל של צמד השחקנים. שם סגר ג'וקוביץ' עניין במהרה, בדרך ל-6:7 (2).

מוזטי המשיך לספק מגוון נקודות מרשימות, אך הוא נשבר כבר במשחקון ההגשה הראשון שלו וראה את יריבו בורח ל-0:2 מהיר. "זו פשוט תצוגת תכלית של נובאק, נפלא לראות אותו מציג את הטניס הטוב ביותר שלו - כמו שראינו בשנה שעברה", כתב שחקן העבר הבריטי גרג רוזצקי. המגמה הזו נמשכה, ג'וקוביץ' אמנם פספס שלוש נקודות משחק ביתרון 3:5, אך לבסוף סגר עניין עם 4:6 והעפיל לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully