וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק רוצה לקבל חיבוק: החשש של מילסון והעמדה של מכבי ת"א

11.7.2024 / 13:00

מילסון היה כבר צריך לנחות אתמול בארץ לקראת חזרה לאימוני מכבי תל אביב, אבל פוסט באינסטגרם הוליד אצלו רתיעה שלא רוצים אותו באיצטדיון בו הוא קיבל הכי הרבה אהבה. עכשיו נשאר לראות אם המסר שהועבר אליו נקלט, והאם המשבר בדרך לפתרון

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על אומוניה ניקוסיה במשחק הכנה/ספורט1

מכבי תל אביב שבה הלילה לארץ ומחר (שישי) היא תתאמן שוב בקרית שלום. השאלה שהכי מסקרנת את האוהדים היא האם מילסון יהיה כבר על הדשא באימון. אחרי הפיצוץ הגדול, החרמת מחנה האימונים והרצון לעבור למועדון שישלם לו פי שלושה, מילסון כבר פנה בתחילת השבוע לפיוס והחליט שהוא רוצה לחזור.

מכבי תל אביב לא הייתה קלה איתו ולא הסכימה למכור בסכומים שהוצעו לה מיוון וגם הוא הבין שהוא בדרך ללא מוצא. אלא שאז פירסם מילסון פוסט בחשבון האינסטגרם שלו וזכה ליותר מ-1,500 תגובות. רובן של אוהדי מכבי תל אביב שהראו לו שהם כועסים. אפילו תגובת ה"פאק אוף" של יונתן כהן, שהייתה בהלצה, זכתה לתגבורת מצד אוהדים שהיו בטוחים שכהן היה רציני והביע כעס שלו ושל השחקנים על כך שמילסון לא איתם בפולין.

הביקורת כלפי מילסון הייתה טבעית. אוהדי מכבי תל אביב נפגעו בעצמם מכך שהוא הבריז מהמחנה וביקש לעזוב בצורה חד צדדית. התגובות השפיעו על האנגולי שנרתע ונלחץ. על פי יודעי דבר, הוא אף היה אמור להגיע לארץ כבר אתמול ולהמתין לחזרת מכבי תל אביב, אלא שכנראה חשש מתגובות של הקהל, הוביל לכך שהוא לא יעלה על המטוס לארץ.

מילסון שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. אריאל שלום
האהבה תשוב לפרוח? מילסון/אריאל שלום

בתוך הסלט הזה ישנו גם הסוכן הפורטוגלי של מילסון. מדובר בדמות מפתח שמלווה את שחקן הכנף והוא גם זה שדחף אותו לכך שצריך לעשות הכל כדי לעבור ממכבי תל אביב. מבחינת המועדון, הסיפור עם מילסון צריך להסתיים בכך שהוא יהיה כאן ויכין את עצמו למשחקים מול סטיאווה בוקרשט. מכבי תל אביב לא בקיץ של מלחמות ולא בתקופה של עונשים חינוכיים. המועדון צריך את הזר הכי טוב בקבוצה על הדשא בסגל ובהמשך בהרכב, ולכן המסר שהועבר למילסון הוא שיגיע לכאן והכל יבוא על מקומו בשלום. גם מול האוהדים, גם מול חבריו לקבוצה וגם מול ההנהלה.

עכשיו רק צריך לראות שזה יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully