וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נידם עשוי לקבל חוזה חדש. סאגת מילסון תסתיים עד סופ"ש?

10.7.2024 / 9:30

הקשר הרשים במחנה האימונים ובמכבי תל אביב שוקלים להציע לו חוזה לשנתיים למרות שכבר היה בדרך להשאלה. המטרה הראשונה אחרי החזרה לישראל: ליבון עניינים מהיר עם מילסון לקראת חזרה לסגל

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על אומוניה ניקוסיה במשחק הכנה/ספורט1

מכבי תל אביב תסיים הערב (רביעי) את מחנה האימונים שלה בפולין ותשוב לארץ לקראת המשימות הקרובות שלה: משחק הסופר קאפ מול מכבי פתח תקוה ביום שני הקרוב, וכעבור שבוע המשחק הראשון מול סטיאווה בוקרשט שניצחה אמש את יריבתה 1:7 במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות.

מכבי תל אביב סיימה אתמול את המשחקים שלה במחנה בטעם מתוק, אחרי שגברה 0:2 על אומוניה ניקוסיה, שהייתה טובה יותר בשלבים מסוימים של המשחק. רועי משפתי ואופק מליקה עשו גם אתמול עבודה טובה בין הקורות ובמשך שלושה משחקים, שמרו על שער נקי. משפתי שיחק ברוב המשחק, אבל גם מליקה סייע לקבוצה לא לספוג.

מי שהעלה את המניות שלו במחנה הוא נדב נידם, שכבש אתמול את השער השני ובסך הכל סיים את המחנה עם שני שערים במשחקי האימון. נידם מחזיק בחוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב ולפני המחנה, היה אמור לצאת להשאלה בבית"ר ירושלים, כאשר גם עירוני קרית שמונה וקבוצות נוספות התעניינו בו. כעת ההערכה היא שבמועדון לא ימהרו להשאיל אותו ואף יציעו לו חוזה חדש לשנתיים הקרובות, על מנת להשאיר אותו. נידם יכול לשחק גם כקשר אחורי במקום יוריס ואן אובריים וגם לשחק בקישור בתפקיד קדמי יותר. השחקן הציג יכולת טובה והבעיטות שלו ממרחק נותנות לו יתרון.

שחקן מכבי תל אביב נדב נידם. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
בלט במחנה. נדב נידם/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

השחקנים ישובו הלילה אחר חצות לישראל ונראה שאחת המטרות הראשונות כבר עד סוף השבוע היא לסיים את סיפור מילסון, שאתמול שוב קרץ לאוהדים כאשר העלה באינסטגרם תמונה בה הוא נראה צופה במשחק האימון נגד אומוניה. כפי שכבר פורסם בוואלה ספורט, מילסון מעוניין לסיים את המשבר עם מכבי תל אביב ונראה שרק נותר לבחון על ידי הצדדים כיצד מסיימים וסוגרים את הפרשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דור פרץ במרכז הרפואי שמיר. המרכז הרפואי שמיר,
דור פרץ במרכז הרפואי שמיר/המרכז הרפואי שמיר

הצהובים קיימו היום את המבדקים הרפואיים המסורתיים שנערכו גם השנה במרכז הרפואי שמיר (בית החולים אסף הרופא). שחקני האלופה הגיעו למקום ועברו מספר תחנות שכללו מבדקים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully