וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ישראלי בבלגרד? הכוכב האדום בעקבות עידן טוקלומטי

אחרי ההצלחה עם עומרי גלזר, אלופת סרביה ממשיכה לפזול לשוק הישראלי ותגיש הצעה רשמית למכבי פתח תקוה על שחקן הכנף. ההערכות: ההצעה תעמוד על 2.5 מיליון יורו, סכום שספק אם יספק את אבי לוזון

חגיגות הזכייה של מכבי פתח תקוה בגביע המדינה/רענן ברנובסקי

עידן טוקלומטי אמנם לא נבחר להיות בין 18 הכדורגלנים בנבחרת האולימפית שיופיעו בפריז בסוף החודש, והוא נמצא רק ברשימת ההמתנה, אבל חלוץ מכבי פתח תקוה זוכה לעניין בחו"ל. מי שמעוניינת לרכוש אותו היא הכוכב האדום בלגרד. האלופה הסרבית מתכננת להגיש בימים הקרובים הצעה רשמית למכבי פתח תקוה כדי לרכוש את החלוץ, וההערכות מדברות על כך שיציעו כ-2.5 מיליון יורו תמורתו.

הרומן של ברק בכר עם הכוכב האדום בלגרד היה רחוק מלהיות מושלם, אבל בקבוצה מעריכים את הכדורגלן הישראלי הרבה בזכות עומרי גלזר, שרשם עונה טובה בשורות הקבוצה. לא בטוח שסכום של 2.5 מיליון יורו יספק את יו"ר מכבי פתח תקוה אבי לוזון, שדיבר בעבר על סכומים גבוהים יותר שהוא רוצה עבור טוקלומטי, אבל הדברים תלויים גם בשוק הקיץ הזה, כך שהכל עוד פתוח.

עידן טוקלומטי שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
בדרך לבלגרד? לא כל כך מהר. טוקלומטי/דני מרון

טוקלומטי כאמור נמצא ברשימת ההמתנה של הנבחרת האולימפית והוא יטוס בכל מקרה לפריז, שם יהיה אחד משלושת השחקנים של הנבחרת שיהיו בצרפת וימתינו להקפצה לסגל. איתו יהיו גם השוער השלישי עומר ניראון ובלם הפועל ירושלים נועם מלמוד.

לוואלה ספורט נודע כי השחקן הרביעי ברשימת ההמתנה, ניב יהושע ממכבי פתח תקוה, לא אמור לטוס לפריז על פי הסכמה של מאמן הנבחרת גיא לוזון, מאחר שבעמדה שבה הוא משחק יש לנבחרת כבר ארבעה שחקנים. רק במידה שתהיה מצוקה בקישור, יוקפץ יהושע תוך 24 שעות ויצטרף לנבחרת בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully