וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליי תומפסון "התאכזב" מגולדן סטייט, והצהיר: "רוצה עוד אליפות"

הקלע שהצטרף לדאלאס הוצג עם הגופייה החדשה, התייחס לטריו הקטלני עם לוקה וקיירי ושלח מסר: "עדיין אסור להשאיר אותי פנוי לזריקה"

אימון נבחרת ארצות הברית בכדורסל/עמוד ה-X של Usa Basketball

גם בזמן הפגרה ולפני המשחקים האולימפיים, ליגת ה-NBA סיפקה כמה ימים מרתקים עם ליל הדראפט ומספר מעברים שעשויים לשנות את פני הליגה. מלבד פול ג'ורג' שהצטרף לפילדלפיה ודני אבדיה שעבר לפורטלנד, המעבר הגדול הגיע מכיוונו של קליי תומפסון שהצטרף לדאלאס, וישלים בעונה הבאה טריו קטלני יחד עם לוקה דונצ'יץ' וקיירי אירווינג.

הערב (שלישי), הקלע האמריקאי הוצג באופן רשמי עם הגופייה מספר 31 של המאבריקס, סיפר על ההחלטה לבחור דווקא בדאלאס עם האפשרויות שהוצגו בפניו והפרידה מגולדן סטייט: "לפעמים שינוי יכול להדליק משהו מחדש, זה יכול לעשות פלאים. אני מודה על התקופה שלי בגולדן סטייט, אבל הרגשתי ששינוי יוכל לגרום לי לאנרגיות חדשות בקריירה. הייתי מעט מאוכזב בהתחלה מהפרידה מגולדן סטייט, אבל לפעמים זה הכרחי. אני לא הראשון ב-NBA לעבור את זה. הבחירה בדאלאס? צפיתי בקבוצה בפלייאוף ואני חשוב שאני יכול להתאים לקבוצה כזאת שמתמודדת על אליפות".

תומפסון הוסיף וסיפר: "אני לא בשלב בקריירה בה אני מגיע כדי לשבור שיאי קליעה. אני רוצה לנצח ואני מוכן להקריב הרבה עבור הקבוצה בשביל תואר. קיירי? תמיד הערצתי את המשחק שלו, לשמור עליו היה סיוט בכל משחק. יהיה נחמד להיות באותו צד לשם שינוי. לוקה שלח לי הודעה וסיפר כמה הוא מתרגש. יש כבוד הדדי בינינו, יהיה לנו כיף ביחד".

קליי תומפסון, גולדן סטייט. GettyImages
בונה על טבעת נוספת. קליי תומפסון/GettyImages

הקלע המוכשר לא שכח גם לספק הצהרה לגבי הכשירות והיכולת שלו: "אני עדיין יודע שאני יכול להיות שחקן מאוד מאוד טוב בליגה. גם בשלב הזה שלי בקריירה, אי אפשר להשאיר אותי פנוי לזריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully