וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעבר של הקיץ: קליי תומפסון הגיע לסיכום עם דאלאס

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 23:14

הגארד שזכה באליפויות עם גולדן סטייט והיה חלק מאחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה של ה-NBA, הצטרף לדונצ'יץ' ואירווינג בחוזה לשלוש שנים

שחקני בוסטון סלטיקס חוגגים את הזכייה באליפות/מתוך טוויטר

הטריידים עד עכשיו ב-NBA הביאו ללא מעט שמות גדולים שהחליפו מקומות, כשעוד לפני ליל הדראפט דני אבדיה עבר לפורטלנד, אבל הערב (שני) הגיע המעבר הגדול ביותר עד כה הקיץ. קליי תומפסון, אחד מכוכבי הליגה וגולדן סטייט בשנים האחרונות, ומי שהיה אחראי לאחת הקבוצות הגדולות בתולדות ה-NBA, הצטרף לדאלאס בחוזה לשלוש שנים של 50 מיליון דולר. הקלעי המצטיין יחבור לקיירי אירווינג ולוקה דונצ'יץ' בסגנית האלופה, במטרה ללכת שנה הבאה עד הסוף ולהוסיף תואר שני לארון של הפרנצ'ייז מהמערב. כחלק מהעסקה, ג'וש גרין עבר לשארלוט.

- ניקולה באטום, השחקן הצרפתי של פילדלפיה, חזר ללוס אנג'לס קליפרס לקדנציה נוספת בעיר המלאכים. הצרפתי יקבל חוזה לשנתיים בגובה 11 מיליון דולר.

- בניגוד לפול ג'ורג' שעזב את הקליפרס וסיכם לארבע שנים בפילדלפיה, ג'יימס הארדן מתכוון להמשיך בקבוצה מלוס אנג'לס. הכתב הבכיר שאמס צ'ראניה דיווח לפנות בוקר כי הארדן יחתום לשנתיים תמורת 70 מיליון דולר לכל התקופה, כאשר בתום העונה הראשונה תהיה לגארד אופציית יציאה מהחוזה. המזוקן יקווה שקוואי לאונרד יוכל סוף סוף להישאר בריא, כדי שהקבוצה תתחרה בצמרת המערב.

- אחרי הצטרפותו של פול ג'ורג', הבא בתור בפילדלפיה לטפל בחוזהו הוא טייריס מקסי, ועל פי דיווחים בארצות הברית הוא הסכים להארכת חוזהו בחמש שנים תמורת 205 מיליון דולר, בחוזה מקסימום.

- ומשחקן אחד של פילדלפיה שיגיע לאחר שעזב - טוביאס האריס יצטרף לדטרויט לשנתיים הקרובות בחוזה של 52 מיליון דולר.

- מי שלא צפוי להמשיך בקליפרס הוא ראסל ווסטברוק. הרכז אמנם מימש את האופציה לעונה הבאה, בשכר של 4 מיליון דולר, אך לפי צ'ראניה הקבוצה פועלת למציאת טרייד מתאים עבורו, כשדנבר הוזכרה כיעד אפשרי.

- דרק ווייט האריך את חוזהו בבוסטון סלטיקס ב-4 שנים נוספות. השחקן ירוויח 125.9 מיליון דולר אצל האלופה.

- מעבר מסקרן סוכם כשאיזאיה הרטנשטיין יחתום לשלוש שנים באוקלהומה סיטי. הת'אנדר יקבלו את הסנטר שכעת שחקן חופשי, כאשר הרטנשטיין יקבל 87 מיליון דולר לשלוש שנים אחרי שעזב את הניקס.

- חוזה גדול נוסף שעליו סוכם הלילה הוא זה של קייד קאנינגהאם: השחקן בו בחרה דטרויט במקום הראשון בדראפט 2021, ימשיך עם הפיסטונס לחמש שנים נוספות בחוזה מקסימום של 226 מיליון דולר לכל התקופה.

ראסל ווסטברוק, לוס אנג'לס קליפרס. Gregory Shamus, GettyImages
מחפשים לו קבוצה חדשה. ראסל ווסטברוק/GettyImages, Gregory Shamus

שמועות נוספות מה-NBA

  • דאלאס היא הפייבוריטית לקלוט את קליי תומפסון, כך טען כריס היינס מ"בליצ'ר ריפורט". אדריאן ווז'נרובסקי מ-ESPN דיווח שלברון ג'יימס יצר קשר עם תומפסון מיד עם פתיחת השוק, כך שגם הלייקרס מעוניינים בצלף.
  • דריק ג'ונס ג'וניור לא יחזור לדאלאס. לפי ה"אתלטיק", הפורוורד שעשה התקדמות משמעותית במדי המאבריקס יחתום לשלוש שנים בלוס אנג'לס קליפרס וירוויח 30 מיליון דולר במצטבר.
  • יונאס ולנצ'יונאס שעזב את ניו אורלינס והפך להיות שחקן חופשי, הספיק למצוא קבוצה וסיכם על חוזה לשלוש שנים תמורת 30 מיליון דולר בוושינגטון. הסנטר הליטאי ימלא את החלל שנפער בצבע של הקבוצה מאז עזיבתו של דניאל גאפורד לדאלאס.
  • כריס פול יחתום על חוזה לעונה אחת בסן אנטוניו תמורת 11 מיליון דולר. הרכז הוותיק בן ה-39 יחנוך את ויקטור וומבניאמה, רוקי העונה החולפת ומי שצפוי להיות אולי הכוכב הכי גדול בליגה הזו בשנים הקרובות.
  • לא רק קליי תומפסון: לפי "הופסהייפ", גולדן סטייט מחפשת בית חדש גם לאנדרו וויגינס. ב"יאהו" טוענים ששני שמות שהוזכרו בהקשר הווריירס בימים האחרונים הם אלה של זאק לאבין, שלא צפוי להמשיך בשיקגו, וברנדון אינגרם, שלא צפוי להמשיך בניו אורלינס. אחר השני מחזרת גם סקרמנטו, שצפויה להגיש הצעה שתכלול בין היתר את קווין הרטר, האריסון בארנס ובחירות דראפט כאלה או אחרות.
  • קלי אוברה סיכם עם פילדלפיה על הארכת חוזהו בשנתיים נוספות, תמורת 16.3 מיליון דולר בסך הכל. לקלע תהיה אופציה על העונה השנייה בהסכם.

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה
שחקן גולדן סטייט כריס פול והשופט סקוט פוסטר. Christian Petersen, GettyImages
יחנוך את הכישרון הגדול ביותר בליגה. כריס פול/GettyImages, Christian Petersen
  • מי שעשוי להגיע לפליקנס הוא וונדל קרטר, שכן יונאס ולנצ'יונאס שהפך שחקן חופשי עזב והותיר חור בצבע.
  • קנטביוס קולדוול פופ, מי ששימש כרכז המחליף של דנבר, סיכם על חוזה לשלוש שנים באורלנדו תמורת 66 מיליון דולר. לפופ יש כבר שתי אליפויות ברזומה שלו - עם דנבר ב-2023 והלייקרס ב-2020.
  • לאחר שהצהירה מעשית על בנייה מחדש כשוויתרה על כוכבה הגדול מיקל ברידג'ס, ברוקלין עשויה לשלוח גם את קאם ג'ונסון בטרייד. טורונטו, סקרמנטו, קליבלנד, אינדיאנה ואורלנדו בתמונה.
  • דנבר עשויה להתנחם ב-MVP של היורוליג לשעבר ואסילייה מיצ'יץ', שנשקל לעמדת הגארד המחליף.
  • לוס אנג'לס לייקרס תנסה להחתים את ספנסר דינווידי, שהפך שחקן חופשי, על חוזה חדש. גם דאלאס, בה שיחק ב-2022/23, בתמונה. מי שכבר זכה לזוכה חדש הוא מקס כריסטי, שירוויח 32 מיליון דולר ב-4 השנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully