וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת חוזה עתק: פול ג'ורג' סיכם ל-4 שנים בפילדלפיה

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 11:14

אחרי שעזב את הקליפרס והפך להיות שחקן חופשי, הסופרסטאר קיבל חוזה מקסימלי של 212 מיליון דולר וישלים טריו אימתני יחד עם אמביד ומקסי

שחקני בוסטון סלטיקס חוגגים את הזכייה באליפות/מתוך טוויטר

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA ממשיך להתחמם והיום (שני) התבצעה עוד עסקת ענק: אחרי שעזב את הקליפרס והפך לשחקן חופשי, פול ג'ורג' סיכם לארבע שנים בשורות פילדלפיה וישלים טריו כוכבים מרשים יחד עם ג'ואל אמביד וטייריס מקסי. ג'ורג', כך על פי ESPN, יחתום על חוזה מקסימלי שבמסגרתו הוא ירוויח לא פחות מ-212 מיליון דולר, חוזה שאותו הקליפרס לא היו מוכנים להציע לו ולכן הוא החליט לחפש קבוצה חדשה.

מאז שנבחר במקום העשירי בדראפט 2010 על ידי אינדיאנה, הפך ג'ורג' לאחד משחקני ההתקפה וההגנה הבולטים בליגת ה-NBA - אפילו לאחר שהתאושש מפציעת רגל קשה שחווה לפני אליפות העולם בכדורסל ב-2014.

ג'ורג' הוא אחד משמונה שחקנים בלבד שנבחרו לתשעה משחקי אולסטאר לפחות מאז נכנס לליגה, והוא מצטרף לרשימה שכוללת את לברון ג'יימס, קווין דוראנט, סטפן קרי, כריס פול, ראסל ווסטברוק ואנתוני דייויס. הוא גם נבחר שש פעמים לאחת מחמישיות העונה של ה-NBA, כולל זכייה בחמישייה הראשונה בשנת 2019. אחרי שפספס את מרבית עונת 2014-15, ג'ורג' חזר והתבסס כאחד משחקני ההתקפה וההגנה הטובים ביותר בליגה, עם ממוצעים של 22.6 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים בעונה זו.

פול ג'ורג', לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
חובר לאמביד ומקסי. ג'ורג'/GettyImages

עכשיו, ג'ורג' יקווה להשיג את מה שהוא עדיין לא הצליח לעשות בקריירה שלו - זכייה באליפות NBA - לצד אמביד ומקסי בפילדלפיה. הגעתו של ג'ורג', כך מקווים בסיקסרס, תאפשר להם להתמודד כשווה מול שווה בעיקר נגד בוסטון במזרח, אחרי עונה דומיננטית במיוחד שהסתיימה עם אליפות ה-NBA.

ב-ESPN טוענים שההסכמה של הסיקסרס על חוזה לשנתיים תמורת 16.3 מיליון דולר עם הסקורר קלי אוברה ג'וניור תרמה לכך שג'ורג' בחר להגיע לפילדלפיה. הסיקסרס הגיע גם להסכמות עם הגארד הוותיק אריק גורדון והסנטר אנדרה דראמונד ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully