וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחמיץ את פתיחת העונה: מיגל ויטור עבר בפורטוגל ניתוח בכף הרגל

8.7.2024 / 15:23

קפטן הפועל באר שבע לא הצליח להתאושש מהפציעה שספג בגמר גביע המדינה בסיום העונה שעברה, עבר הליך כירורגי במולדתו וייעדר בין חודשיים לשלושה: "נתראה בקרוב", כתב באינסטגרם

תקציר גמר גביע המדינה 2024: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

הפועל באר שבע תחסר את הקפטן לפחות בחודשיים הראשונים של העונה. היום (שני) הודיע המועדון על כך שהבלם מיגל ויטור עבר הבוקר בפורטוגל ניתוח בכף רגלו, לאחר שלא חלה הטבה בפציעתו מגמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקוה בסיום העונה האחרונה. כפי שפרסמנו, הבלם ייעדר בין חודשיים לשלושה לאור ההליך הכירורגי שעבר בהצלחה הבוקר במולדתו.

הקפטן הוותיק שב לארץ לקראת פתיחת האימונים וההיכרות עם רן קוז'וך, אבל לא הצליח להתאמן בגלל כאבים עזים בכף רגלו. הוא עבר סדרת בדיקות בבית החולים סורוקה והפיענוח לימד שהוא יזדקק לניתוח, אבל הוא ביקש חוות דעת נוספת וטס לפורטוגל לעבור עוד בדיקות והתייעצויות עם ופאים שטיפלו בו בעבר. בסופו של דבר, כאמור לעיל, נאלץ לעבור ניתוח בכף הרגל.

באינסטגרם כתב ויטור: "השבועות האחרונים לא היו קלים עבורי. ניסיתי להתאושש מהפציעה בגמר הגביע בצורה שמרנית, אבל לצערי זה לא הסתדר. הפציעה הייתה יותר חמורה ממה שחשבנו והיום עברתי ניתוח.
החודשים הקרובים יהיו מאתגרים וקשים, אבל אתגבר על המאבק הזה בעבודה קשה כפי שעשיתי בעבר. נתראה בקרוב!".

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו כאן להורדה

כידוע, הפועל באר שבע תפתח את העונה באופן רשמי במשחק "האירופיות" נגד מכבי חיפה בגביע הטוטו ב-20 ביולי. לאחר מכן תפגוש את צ'רנו מורה הבולגרית (25 ביולי והגומלין ב-1 באוגוסט) בסיבוב המוקדמות השני בקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully