וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחמיץ את פתיחת העונה? מיגל ויטור עשוי לעבור ניתוח

27.6.2024 / 18:58

בלם הפועל באר שבע שב ארצה מחופשה בפורטוגל וניסה לחזור לאימונים, אך התלונן על כאבים ולאחר בדיקות ראשוניות שעבר ישנו חשש שייאלץ לעבור ניתוח שישבית אותו לחודשיים או יותר

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

האם קפטן הפועל באר שבע, מיגל ויטור, ייאלץ להחמיץ את הקיץ האירופי של הקבוצה ואת פתיחת העונה בליגת העל? כזכור, הבלם נפצע בכף רגלו בגמר גביע המדינה מול מכבי פתי תקוה וכתוצאה מכך הוחלף תוך כדי המשחק והקבוצה ספגה לאחר מכן ממהלך הגנתי שגוי בהיעדרו של הפורטוגלי, שער שמנע ממנה תואר נוסף.

ויטור דידה בסיום אותו משחק ועבר סדרת בדיקות ולאחר מכן שב למולדתו לחופשה. שלשום (שלישי) חזר מיגל ויטור לישראל וניסה להתאמן, אך ללא הצלחה. הבלם הוותיק סובל מכאבים בכף הרגל ומבדיקות ראשוניות שנערכו לו, הוא עשוי לעבור אפילו ניתוח בשל כך.

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע לאחר שנפצע, גמר גביע המדינה 2024. אריאל שלום
הפועל באר שבע מקווה שהוא ישוב במהרה. מיגל ויטור/אריאל שלום

התערבות כירורגית כזו עלולה להוביל להיעדרות משמעותית של חודשיים ואפילו יותר, דבר שיגרום לכך שאחד השחקנים הכי חשובים של הפועל באר שבע יחמיץ את הקיץ האירופי שלה ולא יוכל לסייע לה לנסות להעפיל לשלב הבתים בקונפרנס ליג ולא יהיה כשיר למחזורי פתיחת ליגת העל בעוד חודשיים.

הפועל באר שבע החתימה לאחרונה אית אתן טיבי על חוזה חדש, אבל ויתרה על איאד אבו עביד ובכל אופן תצטרך כעת להחתים בלם זר כדי למלא את חסרונו הצפוי של ויטור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully