וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמץ גדול לסגור עם זרים. גולדהאר אמור להצטרף למחנה

7.7.2024 / 9:56

רגשות מעורבים במכבי תל אביב אחרי משחק ההכנה מול ראקוב, בו נרשמה ירידה גדולה ביכולת במחצית השנייה. הבעלים מתכנן לצפות במשחק מול אומוניה ניקוסיה בשלישי

תקציר משחק הכנה: מכבי תל אביב - רוך חוז'וב 0:5/ספורט1

במכבי תל אביב יצאו ברגשות מעורבים ממשחק האימון אתמול (שבת) מול ראקוב הפולנית במסגרת מחנה האימונים שעורכת הקבוצה בפולין. מצד אחד הקבוצה שיחקה טוב במחצית הראשונה והגיעה לכמה מצבים. מצד שני, במחצית השנייה נרשמה ירידה גדולה באיכות, גם בשל החילופים שנעשו, והקבוצה יצאה בזול כשסיימה בתיקו אפס.

על פי שני משחקי האימון עד כה, נראה שז'רקו לאזטיץ' ממשיך לתת אמון בשלישייה בקישור שהובילה את הקבוצה בעונה שעברה. בהנחה שגבי קניקובסקי יישאר, מכבי תל אביב תמשיך להיבנות על יוריס ואן אובריים, קניקובסקי ודור פרץ בקישור. מהמשחק נעדר דן ביטון שסובל מכאבים בגבו והוא קיבל כמה ימי מנוחה. ביום שלישי ייערך משחק האימון האחרון במחנה האימונים מול אומוניה ניקוסיה (18:00, ספורט4) ובו צפוי להיות נוכח הבעלים מיטש גולדהאר, שעשוי להגיע כבר היום למחנה. גולדהאר נוהג להגיע למחנות האימונים כדי להיות עם השחקנים ולהכיר מקרוב את המאמנים החדשים וכך הוא אמור לעשות גם הפעם.

מיטש גולדהאר לצד בן מנספורד מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
צפוי להגיע למחנה בפולין. גולדהאר בעונה שעברה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בתוך כך, בקבוצה מקווים לסגור השבוע את הקצוות במגעים שיש להם מול שחקני חיזוק זרים. מלבד השמות שכבר פורסמו כמו מוסא ג'נפו ועיסוף סיסוקו, מכבי תל אביב במשא ומתן עם עוד שחקנים זרים והמטרה היא לסגור שני שחקנים בימים הקרובים כדי שיחלו את ההכנות עם הקבוצה למפגשים מול סטיאווה בוקרשט בעוד שבועיים וחצי.

בעוד שמונה ימים תקיים מכבי תל אביב את משחק אלוף האלופים מול מכבי פתח תקווה ולכן גם עד אז רוצים בקבוצה לראות תנודות במצבת הזרים. באשר לפליסיו מילסון, גורמים ביוון מעריכים כי גם אולימפיאקוס עשויה לבצע מהלך כדי לרכוש אותו ממכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully