וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מוסא ג'נפו סירב לקוניאספור וקרוב לסיכום במכבי ת"א

5.7.2024 / 18:47

בדרך לקרית שלום: על פי הדיווח בבלגיה, שחקן הכנף של סטנדרד ליאז' מעדיף להצטרף לאלופה הישראלית. יחליף את מילסון?

ז'רקו לאזטיץ' מאמנה החדש של מכבי תל אביב/ז'רקו לאזטיץ' מגיע למתקני מכבי תל אביב

העיתונאי סשה טאבוליירי מדווח היום (שישי) שמוסא ג'נפו מסרב לעבור לקוניאספור הטורקית ושהוא קרוב לסיכום במכבי תל אביב. לפי טאבלויירי שנחשב לעיתונאי בכיר שמעורה מאוד בכדורגל הבלגי, קוניאספור כבר הגיעה לסיכום עם סטנדרד ליאז' על מעבר של ג'נפו, אבל השחקן עצמו סירב.

בימים האחרונים דווח בטורקיה שקוניאספור הציעה לסטנדרד ליאז' לקבל את ג'נפו בהשאלה עם אופציית רכישה, והסכימה לשלם את מלוא שכרו, המוערך בכ-400 אלף יורו. הבלגים הסכימו, אבל שחקן נבחרת מאלי ככל הנראה מעדיף את מכבי תל אביב.

שמו של ג'נפו עלה בהקשר של זהות המחליף של מילסון אם זה יימכר, אבל מכבי תל אביב לא מתכוונת לשחרר את האנגולי בקלות וישנה גם אפשרות ששני השחקנים ישתפו פעולה בקרית שלום בעונה הקרובה.


האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו כאן להורדה

מוסא דג'נפו, שחקן נבחרת מאלי. רויטרס
רזומה מרשים. ג'נפו/רויטרס

צפו בביצועיו של דג'נפו

ובשער הגדול שכבש מול מנצ'סטר סיטי

ג'נפו (26), שגדל במחלקת הנוער של סטנדרד ליאז', נמכר בקיץ 2019 לסאות'המפטון תמורת לא פחות מ-15.7 מיליון יורו, אחרי הפריצה שלו בליגה הבלגית. הוא חתם לארבע שנים בקבוצת הפרמיירליג, בשורותיה שיחק עד 2023 ורשם 73 הופעות ושלושה שערים. בקיץ 2022 אמנם חתם לשלוש שנים נוספות במועדון, אך שנה לאחר מכן שב לקבוצת נעוריו תמורת 3.5 מיליון יורו.

בעונה החולפת בבלגיה התקשה לשחזר את היכולת שסידרה לו את החוזה הגדול באנגליה, ורשם שער בודד ואפס בישולים ב-31 הופעות. בנבחרת מאלי רשם 33 הופעות ושלושה שערים מאז הופעת הבכורה ב-2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully