וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בלינגהאם נדהם: סאות'גייט בא עם חילופים מוכנים

בתקשורת האנגלית יודעים שלמרות הניצחון על שוויץ עדיין יש בעיה עם הקיבעונות של המאמן, והתגובה של הקפטן הוכיחה בדיוק את מה שכולם ידעו

תקציר רבע גמר יורו 2024: אנגליה - שוויץ 3:5 בפנדלים (1:1 ב-120 דקות)/ספורט1

לאוהדי נבחרת אנגליה יש תיאוריה מאחורי החילופים של המאמן גארת' סאות'גייט במהלך רבע גמר יורו 2024 מול שוויץ, ורבים מהם טוענים: הוא נתפס "על חם" בשידור חי. כזכור, מאמן נבחרת שלושת האריות חיכה עד הדקה ה-78 כדי לבצע שינויים ראשונים בשבת בערב.

כל התקצירים והאירועים - עכשיו באפליקציית וואלה ספורט

טרנט אלכסנדר ארנולד שחקן נבחרת אנגליה עם מאמנו גארת' סאות'גייט. רויטרס
בסוף זה עבד. סאות'גייט/רויטרס
הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה נופל, מאמנו גארת' סאות'גייט מנסה לעזור. רויטרס
דרמה מסוג אחר על הספסל. קיין מתנגש במאמן/רויטרס
ג'וד בלינגהאם שחקן נבחרת אנגליה חוגג. רויטרס
לא הבין צה קורה. בלינגהאם/רויטרס

אחרי שבריל אמבולו העלה את שווייץ ליתרון, סאות'גייט החליט לעשות חילוף משולש. קובי מאינו, קירן טריפייר ואזרי קונסה הוחלפו כולם באברצ'י אזה, לוק שואו וקול פאלמר.

בהתחלה השופט הרביעי הרים את לוח ההחלפות והראה את המספר 10, המספר של ג'וד בלינגהאם. קשר ריאל מדריד, כובש שער השוויון במספרת נגד סלובקיה, נראה מבולבל מההחלטה ולא הבין כיצד זה ייתכן. שניות לאחר מכן, אושר כי קונסה הוא האיש שהודח ולא בלינגהאם - ושנעתה טעות.

קארל אנקה מ-The Athletic טען שחוסר הרצון של בלינגהאם לעזוב את המגרש נובע מהאופן שבו סאות'גייט משתמש בחילופים. לטענתו המאמן האנגלי מתכנן מראש את החילופים שלו לפני המשחק, במקום להגיב לאירועים החיים.

עוד בוואלה

אנגליה גאה: "הראינו לב ואופי, עושים מה שצריך בשביל לנצח"

לכתבה המלאה

בציוץ נכתב: "זה שבלינגהאם ידע שהוא לא מוחלף - בלי להסתכל על הלוח - מחזק את הרעיון שסאות'גייט מתכנן מראש את החילופים שלו לפני פתיחת המשחק, במקום להגיב על פי מומנטום ואירועי המשחק". כידוע, על סאות'גייט יש לא מעט ביקורת, כולל כעס על הקיבעון שלו ועל השיטה שלו שלא ממצה מהשחקנים את הפוטנציאל.

הפרשן מיקה ריצ'ארדס סבור ש"אומנם המאמן עשה את החילופים מאוחר מדי, אבל הם הכניסו אנרגיה בדיוק כשהיה צריך, והמאמן היה אמיץ". הפרשנית איזי כריסטיאנסן, שחקנית הנבחרת לשעבר, כתבה ש"נראה כאילו אנגליה נכנסת לייאוש, ומתחילה לשחק רק כשהיא במצב של הכל או כלום. נראה שבמצבי הכאוס האלה, אנגליה במיטבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully