וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה גאה: "הראינו לב ואופי, עושים מה שצריך בשביל לנצח"

שחקני הנבחרת מתמוגגים מהניצחון בפנדלים, אלכסנדר ארנולד: "הבטן לא רעדה לי". סאקה הציל מהפסד: "כולם זוכרים את היורו הקודם". וסאות'גייט? "הנבחרת שלו פורחת רק בכאוס"

שני השערים הראשונים בין אנגליה לשוויץ/ספורט1

נבחרת אנגליה שוב אכזבה הערב (שבת) את אוהדיה כשהציגה יכולת חלשה מול שוויץ ברבע גמר יורו 2024, אבל שוב הצליחה להקפיץ אותם כשהצליחה להשוות למרות המצוקה, ובהמשך אף להשלים מהפך ולהעפיל לחצי גמר היורו עם ניצחון 3:5 בפנדלים. דרל אמבולו העלה את השוויצרים ל-0:1 והעניש את האנגלים על משחק נסוג וחסר תעוזה, אבל בדקה ה-80 בוקאיו סאקה כבש את שערו ה-12 במדי הנבחרת והשווה ל-1:1 כדי לכפות הארכה. בבעיטות ההכרעה האנגלים כבשו את כל הבעיטות שלהם מהנקודה הלבנה (!), בעוד ג'ורדן פיקפורד השוער עצר את הבעטה של אקנג'י השוויצרי. "המוטו החדש של השחקנים הוא 'עושים את מה שצריך'", נכתב ב"טלגרף" על שחקני הנבחרת, שלא נבהלים מהביקורת על היכולת, ויודעים שבטורנירים האלה הניצחון חשוב מכל - והוא מושג בעיקר בזכות אופי.

כל התקצירים והאירועים - עכשיו באפליקציית וואלה ספורט

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים עם השוער ג'ורדן פיקפורד. ADRIAN DENNIS/AFP, GettyImages
איזה אושר. פיקפורד/GettyImages, ADRIAN DENNIS/AFP
בוקאיו סאקה שחקן נבחרת אנגליה כובש מול נבחרת שוויץ. רויטרס
בדיוק בזמן. סאקה/רויטרס

בוקאיו סאקה: "איזה ערב מיוחד, מיוחד מאוד. כולם יודעים מה קרה ביורו הקודם. אני גאה בעצמי. אני חושב שהיינו טובים יותר, ידעתי שהשוויון יגיע. בפעם הבאה ננסה לנצח אחרי 90 דקות, אבל נעשה כל מה שנדרש".

טרנט אלכסנדר ארנולד, שעלה מהספסל לקראת הפנדלים, אמר: "אלו הן המטרות שאנחנו מציבים בפני עצמנו. פגשנו יריבה קשה, ונקלענו לפיגור, חפרנו עמוק וברגע הכי חשוב, הראינו לב גדול ולחימה. ואז ניצחנו בפנדלים. אנחנו מנצחים, ועושים בשביל זה מה שצריך - וזה מה שחשוב".

על הפנדלים: "הצלה גדולה של פיקרס! אנחנו מתאמנים על זה הרבה, הרבה אימונים היו לקראת הרגע הזה. כשהמאמן אמר לי שאני בועט הבטן לא רעדה לי. אני נהנה מזה. ידעתי שאכבוש. בכל רבעי הגמר היו הארכות, כי הפערים קטנים".

"תחשבו על הלחץ שהיה על טרנט אלכסנדר ארנולד בפנדל האחרון", אמר הפרשן ג'יימי קראגר, "ואנגליה עדיין בחיים, וזה כל מה שחשוב הערב. נקווה שבקרוב תגיע גם הופעה גדולה כמו התוצאה".

הארי קיין: "היו כמה דפיקות לב פה... אבל התוצאה נהדרת. שער נהדר לסאקה. פנדלים זה פנדלים, אבל הרגשתי ביטחון וסמכתי על החבר'ה".

גארת' סאות'גייט מאמן נבחרת אנגליה חוגג. רויטרס
פתאום הוא גיבור. סאות'גיט/רויטרס

"בוקאיו סאקה מעלה רמה ועושה צעד קדימה כשאנגליה צריכה אותו יותר מכל, הוא לא נלחץ", אמר מיקה ריצ'ארדס, הפרשן ושחקן העבר, על השחקן שכבש את שער השוויון, ולאחר מכן גם בדו קרב הפנדלים.

השיפור האנגלי קרה רק אחרי שגארת' סאות'גייט נאלץ לעשות את החילופים, וריצ'ארדס סבור ש"אומנם המאמן עשה אותם מאוחר מדי, אבל הם הכניסו אנרגיה בדיוק כשהיה צריך, והמאמן היה אמיץ". הפרשנית איזי כריסטיאנסן, שחקנית הנבחרת לשעבר, כתבה ש"נראה כאילו אנגליה נכנסת לייאוש, ומתחילה לשחק רק כשהיא במצב של הכל או כלום. נראה שבמצבי הכאוס האלה, אנגליה במיטבה".

סאקה, כזכור, החמיץ פנדל בגמר היורו הקודם, בהפסד של אנגליה לאיטליה, אבל למעשה הוא מכפר על האכזבות והיום כבש שער רביעי בטורניר גדול (לבקהאם, נניח, יש שלושה). "הוא השחקן הכי טוב בנבחרת, בפער", כתב עליו איש התקשורת פירס מורגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully