וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני שונא שחורים": הכוכב המדאיג שוב חולל סערה - והושעה

עודכן לאחרונה: 5.7.2024 / 12:15

המתאגרף ראיין גרסיה, שלפי דיווחים בארה"ב התמכר לסמים, טען כי "צריך להקים לתחייה את ג'ורג' פלויד ולהרוג אותו שוב". איגוד האגרוף השעה אותו מיידית: "הצענו שוב ושוב לסייע עם הבעיות הנפשיות שלו - והוא סירב"

ארגנטינה ברבע גמר הקופה לאחר דרמה/ספורט1

אחד הכוכבים העולים בשמי האגרוף העולמי ממשיך להסתבך. התאחדות האגרוף הודיעה הבוקר (שישי) כי החליטה להשעות את ראיין גרסיה, לאחר שזה התבטא באופן גזעני ב-X (לשעבר טוויטר). "אני שונא שחורים, אני אנטי-שחורים, אני KKK. צריך להקים לתחייה את ג'ורג' פלויד ואז להרוג פעם נוספת את השחור הזה", נשמע אומר אמש ברשת החברתית.

"אנחנו לא מקבלים שום סוג של אפליה", הבהיר נשיא התאחדות האגרוף מאוריסיו סוליימאן. "אני חושש לשלומו של ריאן, כי הוא סירב למספר ניסיונות שלנו לעזור לו בכל הנוגע לבריאות הנפשית ולהתמכרויות שלו".

כידוע, זו ממש לא ההסתבכות הראשונה בקריירה של גרסיה. בשנה האחרונה הספיק להתגרש מאשתו, להתחבר לכוכבנית מין שמתפרנסת מ"אונלי פאנס" , להתמכר לסמים (לפי דיווחים), להיעצר לאחר שהרס חדר מלון בברוולי הילס ולעורר דאגה של ממש עקב שורה של ציוצים מדאיגים.

"סתם התנהגתי כמו טרול", התנצל המתאגרף בחשבון ה-X שלו. "אני רוצה שכל ההרג ייפסק. אני אוהב את כולם וסליחה אם פגעתי במישהו".

המתאגרף ראיין גרסיה. GettyImages
דברים קשים. גרסיה/GettyImages

גם משפחתו של גרסיה מיהרה להוציא הודעת הבהרה, ובה נכתב: "הדברים הללו לא משקפים את הדעות שלנו. אנחנו לא תומכים בשום דבר ממה שנאמר. לא כך גידלנו את ריאן, שהיה פתוח לאחרונה לגבי המאבקים הנפשיים שלו. כמשפחה נמשיך לוודא שהוא מקבל את כל העזרה לה הוא זקוק".

גרסיה בן ה-25, שהוכתר כאלוף העולם ב-2021, ניצח 24 מ-26 הקרבות בהם לקח חלק, כולל 20 ניצחונות בנוקאאוט.

  • עוד באותו נושא:
  • אגרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully